Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران در گزارشی نوشته است: اگر شما صاحب یک کسب‌وکار باشید، پس حتماً به تبلیغ در اینستاگرام فکر کرده‌اید چراکه این روزها اینستاگرام بزرگترین رسانه برای نشان دادن محصولات و تبلیغات است. اگر به تأثیر معجزه‌آسای تبلیغ در اینستاگرام اعتقاد ندارید، پس بی‌شک نمی‌دانید که برای پارو کردن پول باید به اینستاگرام سری بزنید ولی در نظر داشته باشید که برای تبلیغات در اینستاگرام و هزینه کردن برای آن باید خیلی هوشمند باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال بیزنس خرج دارد و آدم باید جایی خرج کند که سرمایه به او برگردد. اما نکته مهم این است که چگونه تبلیغ کنیم؟ اصلاً چطور تبلیغ کنیم که باعث افزایش فالوور در اینستاگرام شود و مشتری‌ها سراغمان بیایند؟

باید گفت یکی از راه‌های فروش بالا این است به سراغ سلبریتی‌ها بروید؛ اینکه کدام سلبریتی بهتر است جمله صحیحی در این موضوع نیست باید بدانید کدام یک بیشتر به کار شما می‌آید و نکته مهم‌تر این است که کدام یک با بودجه شما جور درمی‌آید.

اما سلبریتی چیست؟

سلبریتی در واقع به افراد مشهور اطلاق می‌شود و معادل فارسی آن می‌تواند ستاره یا شخص مشهور باشد. هر فرد تأثیرگذار، مشهور و شناخته‌شده در عرصه سیاست، اقتصاد، علم و فرهنگ، سینما مدلینگ و… می‌تواند یک لبریتی محسوب شود. البته این ستاره‌ها سلبیرتی شدن را مدیون رسانه‌هایی هستند که آنها را به کل دنیا می‌شناسانند. به همین دلیل بیشتر مدها، ترندها و سبک‌های جدید را سلبریتی‌ها روی کار می‌آورند؛ زیرا آنها دیده شدند.

بیایید به نرخ تبلیغات در خارج از کشور بپردازیم و بدانیم سلبریتی‌های آنها تا چه میزان کسب درآمد می‌کنند.

کریستیانو رونالدو:

وی به عنوان ستاره پرتغالی فوتبال، در سال ۲۰۱۸ میزان مبلغی که به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام گرفته است، ۷۵۰ هزار دلار بود؛ در حالی که مبلغ آن در سال ۲۰۱۷، ۴۰۰ هزار دلار بوده است. تعداد فالوورهای رونالدو، ۱۳۷ میلیون نفر اعلام شده است.

نیمار دا سیلوا سانتوس:

نیمار نیز به عنوان یکی از ستارگان فوتبال برزیل، در سال گذشته به ازای اشتراک‌گذاری هر یک پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبلغی معادل ۶۰۰ هزار دلار گرفته است. تعداد فالوورهای وی ۱۰۰ میلیون نفر اعلام شده است.

لیونل مسی:

میزان مبلغی که این ستاره آرژانتینی فوتبال، برای هر پست تبلیغی در سال ۲۰۱۸ میلادی گرفته است، نیز ۵۰۰ هزار دلار تخمین و اعلام شده است.

داونی راک جانسون «therock»:

تعداد فالوور: ۱۰۹/۰۰۰/۰۰۰ نفر

درآمد اینستاگرامی: ۶۵۰۰۰۰ دلار برای هر پست

تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامی وی نیز ۱۰۰ میلیون نفر اعلام شده است.

البته محاسبه درآمد بازیگران و هنرمندان ایرانی با توجه به تعداد فالورهایشان زیاد سخت هم نیست. کافیست یک حساب سرانگشتی داشته باشید تا نرخ حقیقی را بدست آورید.

وقتی به صفحات سلبریتی‌های وطنی سر می‌زنیم مشاهده می‌شود که هرکدام از آن‌ها دنیای رنگارنگی را برای خود ساخته‌اند به طوری که یک روز با حضور در یک رستوران مجلل، روز دیگر با حضور در کافه‌ها و افتتاح آن‌ها مبالغ چشمگیری به جیب می‌زنند.

نکته قابل توجه اینجاست که این افراد بعضاً اقدام به تبلیغات اجناسی می‌کنند که از کیفیت خوبی برخوردار نیست و فروشگاه مورد نظر حتی نتوانسته است مجوزی برای تبلیغات محصول خود کسب کند. این افراد کوچک‌ترین موارد را نیز تبلیغ می‌کنند و به تمام مخاطبان خود استفاده از این محصولات را پیشنهاد می‌دهند.

از نظر این دسته از سلبریتی‌ها کاربران تنها ابزاری هستند که باید در دام این تبلیغات قرار گیرند و با هر کلیک از سوی آنان، جیب گرداننده صفحه را روزبه‌روز غنی‌تر کنند.

نرخ تبلیغات برای هر سلبریتی متفاوت است

نرخ تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام وابسته به هر هنرمندی متفاوت است. هر پست متناسب با میزان فالوور شخص هزینه‌هایی از ۱ تا ۲۰ میلیون تومان برمی‌دارد. مثلاً یکی از این سلبریتی‌ها برای یک پست اینستاگرامی که ۲۴ ساعت منتشر کند، حدود پنج تا هفت میلیون تومان پول می‌گیرد. اما تبلیغات در میان افرادی که از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، متفاوت‌تر است.

این هنرمندان بیشتر در قالب استوری اینستاگرامی تبلیغات می‌کنند و استوری‌های اینستاگرامی بین سلبریتی‌ها از ۵ تا ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد که البته می‌شود با کمی چانه زدن یکی دو تومان هم از آن‌ها تخفیف گرفت. به این ترتیب می‌توان گفت که بازار کار در شبکه‌های اجتماعی برای سلبریتی‌ها بسیار داغ است. با وجود شبکه‌های اجتماعی موج جدیدی از تجارت در ایران به کمک هنرمندان آمده است که بیشتر، این فضاها تبدیل به فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای شده است که دیگر نیازی به پرداخت مالیات و هزینه رهن و اجاره برای این هنرمندان نیست.

امیر ناظمیعضو هیأت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشورگفت: سلبریتی‌ها اصلی‌ترین بازیگران شبکه‌های اجتماعی هستند. شاهد کسب درآمد سلبریتی‌ها از شبکه‌های اجتماعی و اثرگذاری آنها هستیم و عمده درآمد آنها تحت‌الشعاع پست‌های اینستاگرامی است.

وی با بیان اینکه سلبریتی‌ها در ایران از ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان می‌گیرند و در اینستاگرام پست می‌گذارند و این مبلغ برای تلگرام ۱۰ میلیون است اظهار کرد: اکنون جایگزین‌های رسانه‌های متداول، کارکردهای خود را دارند و با افرادی روبرو هستیم که صرفاً بلندگو هستند بدون آنکه فکری پشت بیانات آنها باشد.

کد خبر 4679409

منبع: مهر

کلیدواژه: سلبریتی اینستاگرام شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بسیاری از ستاره های زن هالیوود کمتر از ۱۶۵ سانتیمتر قد دارند، اما سخت می شود در عکس ها متوجه این موضوع شد چون آن ها به گونه ای لباس می پوشند که به بهترین شکل ممکن به نظر برسند.

کفش های پاشنه بلند و لباس های با دوخت حساب شده هم کمک می کنند که قد آن ها در مراسم ها بلندتر دیده شود.

به علاوه، ممکن است از آن ها طوری عکس بگیرند که در تصاویر بلندتر از قد واقعی خود به نظر برسند.

به گزارش روزیاتو، در ادامه با کوتاه قدترین زنان هالیوود آشنا خواهیم شد.

جیدا پینکت اسمیت – قد: ۱۵۰ سانتیمتر

جیدا پینکت اسمیت در سال ۲۰۲۱ در اینستاگرامش تصویری از خود در کنار همسرش ویل اسمیت و پسرش جیدن اسمیت منتشر کرد و نوشت: «چرا همیشه در هر عکسی من از همه کوتاه تر هستم؟؟؟»

او اختلاف قد زیادی با همسر ۱۸۸ سانتیمتری و پسر ۱۸۲ سانتیمتری اش دارد.

جیدا در مراسم های فرش قرمز همیشه با کفش های لژدار حضور پیدا می کند تا ۲۰ سانتیمتری به قدش اضافه کند.

ریس ویترسپون – قد: ۱۵۶ سانتیمتر

ریس ویترسپون یکی از موفق ترین بازیگران هالیوود با فیلم هایی همچون Legally Blonde و سریال های مانند The Morning Show است.

اما او کوتاه قد تر از چیزی است که تصور می شود.

در مراسم اخیر جوایز SAG سلنا گومز در کنار ویترسپون، بلندتر از او بود.

ویترسپون علیرغم انتقادات برخی تهیه کنندگان از قد کوتاهش توانست به جمع بازیگران تراز اول هالیوود راه پیدا کند.

او خود در اینباره گفت: «وقتی برای اولین بار به لس آنجلس آمدم، به من گفتند که نه به اندازه ی کافی قد بلند هستم، نه به اندازه ی کافی زیبا و نه به اندازه ی کافی باهوش. ولی حرف هایشان اصلاً برایم مهم نبود. من آدم سرسختی هستم.»

مدونا – قد: ۱۶۰ سانتیمتر

مدونا گرچه قد بلندی ندارد اما یکی از بزرگ ترین ستاره های موسیقی پاپ دنیا است.

با این حال، او روی صحنه ی کنسرت هایش اصلاً کوتاه قد به نظر نمی رسد، شاید به این خاطر که هم اندام متناسبی دارد و هم از کفش های پاشنه بلند استفاده می کند.

به علاوه، همسر اولش، شان پن نیز ۱۷۲ سانتیمتر قد دارد و به همین دلیل مدونا در کنار او خیلی کوتاه به نظر نمی رسید.

با این حال، او وقتی در عکس ها در کنار دیگران، مثلاً فرزندانش قرار می گیرد، کوتاه قد او آشکار می شود.

کیم کارداشیان – ۱۵۷ سانتیمتر

کیم کارداشیان گرچه گهگاه فعالیت هایی در زمینه ی مدلینگ داشته است، اما از خواهر سوپرمدلش، کندال جنر، بسیار کوتاه تر است.

کیم اما از قرار معلوم مشکلی با قد خود ندارد و راه کنار آمدن با آن را به خوبی پیدا کرده است.

او در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای گفت: «من چند ترفند پوششی واقعاً خوب برای خانم های قد کوتاه مثل خودم پیدا کرده ام که ساده ولی تأثیرگذارند.»

او همچنین با خنده گفته بود: «همه که کندال جنر نیستند!» کندال که مدل برندهای بزرگی مانند ووگ و ولنتینو بوده است، ۱۸۰ سانتیمتر قد دارد.

کیم البته ترفندهای خود را فاش کرده است.

یکی از آن ها استفاده ی همیشگی از کفش های پاشنه بلند است.

او در اینباره گفته: «همه می دانند که من ۹۹ درصد مواقع کفش پاشنه بلند می پوشم. اگر کفش تخت بپوشم، یعنی موقعیت مهمی بوده است. من با کفش پاشنه بلند زندگی می کنم چون بهترین راه برای بلندتر دیده شدن هستند.»

کورتنی کارداشیان – قد: ۱۵۵ سانتیمتر

کورتنی کارداشیان کوتاه قد ترین عضو خانواده ی کارداشیان – جنر است.

کورتنی ۲ سانتیمتری از خواهر کوچک ترش، کیم کوتاه تر است.

او ۳۰ سانتیمتری هم از ۲ خواهر دیگرش، کلویی کارداشیان و کندال جنر کوچک تر است.

کورتنی پیش تر گفته بود که کوتاهی قدش گاهی اذیتش می کند و وقتی گوگل قد او را از ۱۵۲ سانتیمتر به ۱۵۵ سانتیمتر تغییر داد، بسیار هیجان زده شده بود.

او در اینباره گفته: «همان ۳ سانتیمتر واقعاً برایم مهم است.»

همسر او، تراویس بارکر ۱۷۵ سانتیمتر قد دارد.

لیدی گاگا – قد: ۱۵۵ سانتیمتر

لیدی گاگا همیشه به گونه ای لباس می پوشد که توجه ها را از قدش دور کند.

به همین دلیل، دانستن قد واقعی او ممکن است باعث تعجب شود.

او وقتی فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد، بیشتر اوقات کفش های لژداری به پا می کرد که بیشتر از ۲۵ سانتیمتر به نظر می رسیدند.

ناتالی پورتمن – قد: ۱۶۰ سانتیمتر

ناتالی پورتمن در مراسم های فرش قرمز و در تصاویر روی جلد مجلات بلندتر به نظر می رسد، به همین دلیل ممکن است از دانستن قد واقعی جا بخورید.

پورتمن شاید به این دلیل بلندتر از قد واقعی اش به نظر می رسد که همیشه حساب شده لباس می پوشد. مثلاً شلوارهایش هرگز خیلی بلند نیستند و کت هایش کاملاً اندازه اش هستند و هرگز اینطور به نظر نمی رسد که در آن ها غرق شده است.

پورتمن با وجود داشتن قدی کوتاه تر از مدل های حرفه ای، فعالیت موفقی هم در عرصه ی مدلینگ داشته است. او از سال ۲۰۱۱ با برند کریستین دیور به عنوان مدل همکاری دارد.

اسکارلت جوهانسون – قد: ۱۶۰ سانتیمتر

اسکارلت جوهانسون گرچه در فیلم هایش مانند Black Widow بلند قد به نظر می رسد، اما در واقع اینگونه نیست.

او یک بار در مصاحبه ای گفت که دوست ندارد درباره ی قدش از او سؤال شود.

جوهانسون در اینباره گفت: «خیلی وقت ها به من می گویند: “وای تو واقعاً کوتاه هستی.” یا می گویند: “خیلی کوتاه تر از چیزی هستی که فکر می کردم.” منم هم به این فکر می کنم که چطور می توانند چنین چیزهایی را به یک نفر بگویند. خیلی عجیب است.»

با این حال، جوهانسون همواره نگاه مثبتی به ظاهر خود داشته و بارها تأکید کرده که برای او سلامتی به هر چیز دیگری ارجحیت دارد.

او در اینباره گفته: «من سعی می کنم تناسب اندامم را حفظ کنم و تغذیه ی سالمی داشته باشم. ولی به خودم گرسنگی نمی دهم و به شکل غیر طبیعی ای خودم را لاغر نمی کنم. به نظر من این جذابیتی به خانم ها نمی دهد و من دوست ندارم جزء این جریان باشم. چون به طور کلی چیز سالمی نیست و فشار خیلی زیادی به زن هایی وارد می کند که این تصور ایده آل به آن ها تلقین می شود. به نظرم رژیم گرفتن در آمریکا به یک دغدغه تبدیل شده است. به علاوه، فکر می کنم لاغری بیش از اندازه هیچ جذابیت جنسی ندارد. زن ها نباید برای منطبق شدن با استانداردهای زیبایی غیر واقع بینانه و ناسالمی که رسانه ها ترویج می کنند، تحت فشار قرار بگیرند. من برای جذاب بودن نیازی به پوست و استخوان بودن ندارم.»

۲۴۵۲۴۵

۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901110

دیگر خبرها

  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • میدان شهرت در ایران
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس