Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس آذر روز دوشنبه در نشست بررسی مسئولیت اجتماعی شرکت ها اظهار داشت: اگر شرکت ها و سازمانها به مسائل اجتماعی و زیست محیطی بی توجه باشند، پیامدهای آن گریبان خود این شرکت ها را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در راستای آسایش و رفاه مردم باید خدماتی نظیر تامین آب شرب سالم، آسفالت جاده ها، خدمات عام المنفعه و کمک های اساسی در شرایط بحرانی توسط سازمانها و شرکت ها انجام گیرد تا نشان دهنده پایبندی آنها به مسئولیت اجتماعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اعلام گزارش شرکت ها ، سازمانها و بانک های مختلف استان خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در بخش آموزش، کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان در مواقع بحرانی، احداث مراکز آموزشی و تجهیز آن، جاده کشی و ...به مردم همجوار این شرکت ها انجام داده اند.

آذر گفت: فعالیت های داوطلبانه و خیرخواهانه پزشکان در مناطق محروم و حضور آنها برای انجام عمل جراحی، دندانپزشکی و ... در استان و همچنین فعالیت چشمگیر بانک ها در احداث مدارس و کمک همه در ایجاد موکب در ایام اربعین و کمک به سیل زدگان نمونه های از اقدامات شرکت ها و این موسسات اجرای مسئولیت های اجتماعی است.

وی اظهار داشت: توجه به مسئولیت اجتماعی توسط این سازمانها نقش بسیار مهمی از اقدامات اساسی به ویژه در خدمات رسانی مطلوب به افراد تحت پوشش نهادها و روستاها و مرزنشینان دارد.

به گزارش ایرنا، در این نشست روسای شرکت ها و سازمانها و بانک های مختلف استان گزارش هایی از روند اقدامات انجام شده در زمینه مسئولیت های اجتماعی ارائه کردند.

معرفی نماینده و ارایه گزارش مکتوب از اقدامات انجام شده در راستای مسئولیت های اجتماعی از جمله مصوبات این نشست بود.

۷۱۷۷ /۶۱۱۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری