Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: وضعیت معاش اهالی فرهنگ و رسانه در استان هرمزگان خوب نیست. ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مرتضی پیروی‌منش  مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان در جلسه نشست با وزیر ارشاد اظهار داشت: متاسفانه وضعیت معاش اهالی فرهنگ و رسانه استان هرمزگان خوب نیست و مشکلات بسیاری جلوی روی این قشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زیرساخت‌های مناسب در استان هرمزگان ایجاد نشده و این در حالی است که ما در استانی پرظرفیت هستیم اما متاسفانه نتوانستیم  بهره‌بردار خوبی از این ظرفیت‌ها باشیم و همچنان با کمبودها روبه‌رو هستیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه‌: ‌خبرنگاران امنیت شغلی ندارند/چرا کاغذ سیگار با ارز 4200 تومانی وارد می‌شود؟نشست بسیج رسانه با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر به‌روایت تصویر‌مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان معرفی شد

وی با بیان اینکه از زمان حضور و مدیریت کمالی در پست مدیرکلی اداره ارشاد استان هرمزگان هر چند ایشان هم با کمبودها دست و پنجه نرم می‌کنند اما  اقدامات خوبی صورت گرفته است تصریح کرد: مدیرکل فعلی ارشاد استان در همین مدت کوتاه توانسته همدلی خوبی در بین قشر فرهنگ و رسانه ایجاد کند.

مسئول  بسیج رسانه سپاه استان هرمزگان ضمن تشکر از استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد:  از استاندار نیز بابت همراهی‌شان با اهالی هنر و رسانه تشکر می‌کنم، ایشان به واسطه اینکه که خودشان از جنس هنر و رسانه هستند و به خوبی این اهالی را درک می‌کنند.

انتهای پیام/ح

R7559/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری جشنواره سرود فجر

نشست خبری جشنواره سرود فجر با حضور امیرحسین سمیعی مدیر اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین صیامی دبیر اجرایی جشنواره و حامد جلیلی مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی و دبیر جشنواره در اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081414 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • مشارکت بسیج در واکسیانسیون دام
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • نتانیاهو به تنهایی مسئول سنگ‌اندازی بر سر راه توافق است
  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول