Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:06:48 GMT

خنده های کودک رها شده در آغوش مادرش

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۲۳۹۳

خنده های کودک رها شده در آغوش مادرش

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ او به مأموران گفت که از یکی از شهرهای جنوبی کشور به پایتخت آمده و قصد رفتن نزد مادربزرگش را دارد اما آدرسی از مادربزرگش ندارد.

او ادامه داد : پدرم در شهرستان جرمی مرتکب شده و بازداشت است و سالهاست که مادرم را ندیده‌ام، به تهران آمدم تا نزد مادربزرگم بروم و با او زندگی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران درادامه با مادربزرگ این پسر تماس حاصل کردند که مادربزرگ وی عنوان داشت قادر به نگهداری از نوه‌اش نیست.

در ادامه مأموران این پسربچه را به بهزیستی سپردند اما تلاش پلیس زن کلانتری 208 ترمینال جنوب که مسئول دایره مشاوره و مددکاری است برای یافتن دیگر اعضای خانواده و مادر این پسربچه ادامه داشت.

مددکار اجتماعی کلانتری 208 ترمینال جنوب در گام بعدی تحقیقات، شماره‌ای از مادر این پسربچه به دست آورد که مادر علی‌اکبر عنوان داشت توانایی نگهداری پسرش را دارد.

سرانجام مادر کودک صبح امروز به تهران آمد و فرزندش را از بهزیستی تحویل گرفت.

بررسی‌های بیشتر نشان داد مادر و پدر وی  حدود هفت سال پیش از یکدیگر جدا شده و پسرش نیز در مدت این هفت سال مادرش را ندیده بود.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان؛ سرکلانتر پلیس هفتم پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: کودک همراه با پدرش در طول این سالها در شهری دیگر از محل سکونت مادرش زندگی می‌کردند و عملاً امکان دسترسی مادر به فرزند وجود نداشت.

وی تصریج کرد: این پرونده با تلاش همکار پلیس زن نتیجه داد و فرزند پس از هفت سال مجدداً به آغوش مادرش بازگشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی پایتخت پدر خانواده برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!

زن جوانی که به قتل شوهرش اعتراف کرده، انگیزه خود را از این قتل آزار دختر ۷ ساله‌اش توسط شوهر خود اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، ۸ آبان سال ۱۴۰۱ مأموران پلیس با تماس تلفنی زنی جوان مبنی بر قتل مرموز شوهرش به یک دامداری در منطقه دماوند رفتند بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد ۴۳ ساله با ضربه‌های جسم سخت به سرش جان باخته است.

زن جوان در توضیح ماجرا گفت: من و همسرم با پسر ۱۰ ساله و دختر ۷ ساله‌مان از حدود ۶ ماه قبل در این دامداری مشغول به کار شدیم و در اتاق کناری دامداری زندگی می‌کنیم. ما شب‌ها شیر گاوها را می‌دوشیدیم و صبح به مغازه صاحب دامداری می‌بردیم تا اینکه چند روز قبل صاحب دامداری با همسرم تماس گرفت و گفت شیرهای دوشیده شده را شب به مغازه‌ام بیاور. از آنجا که مسیر زیاد بود همسرم مخالفت کرد و گفت صبح شیرها را به دستت می‌رسانم. این موضوع باعث درگیری بین آنها شد.

وی درباره ماجرای قتل نیز گفت: نیمه‌های شب احساس کردم کسی وارد خانه‌مان شد و وقتی چشمم را باز کردم دیدم مردی تنومند بالای سر شوهرم ایستاده و با میله آهنی چند ضربه به سرش زد و بعد هم به سرعت فرار کرد. من فکر می‌کنم او از طرف صاحب دامداری اجیر شده بود.

در ادامه جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران شناسایی عامل قتل را در دستور کارشان قرار دادند. مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیق از همسایه پی بردند که همسر مقتول واقعیت را نگفته است. بنابراین او را دوباره تحت بازجویی قرار دادند که وی این بار به قتل همسرش اعتراف کرد.

متهم در تشریح ماجرا گفت: روز قبل از حادثه داخل حیاط بودم اما وقتی وارد اتاق شدم صحنه عجیبی دیدم. احساس کردم شوهرم قصد داشته دخترم را آزار دهد. از شدت عصبانیت با مشت ضربه‌ای به صورتش زدم و او هم چند ضربه‌ای به صورتم زد که گیج شدم. چند ساعت بعد وقتی او خوابید با میله آهنی چند ضربه به سرش زدم و ۲ ساعت بعد هم با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه تحقیقات مأموران به سراغ پسر ۱۰ ساله این زوج رفتند. او به مأموران گفت: پدر و مادرم ابتدا سر بردن شیر به مغازه با هم درگیر شدند. مادرم اصرار داشت پدرم حرف او را گوش کند، اما پدرم می‌خواست شیر را صبح به مغازه ببرد. بعد از این درگیری متوجه شدم پدرم قصد داشته خواهرم را آزار دهد. به همین خاطر مادرم با او درگیر شد و با میله آهنی به سرش کوبید و من شاهد ماجرا بودم.

به این ترتیب، با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی به‌زودی محاکمه شود. این در حالی است که پدر و مادر مقتول به عنوان اولیای دم برای عروسشان درخواست قصاص کرده‌اند.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت