Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:01:03 GMT

اسطوره منچستریونایتد کفش‌های خود را آویخت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۲۵۷۰

اسطوره منچستریونایتد کفش‌های خود را آویخت

کاپیتان اسبق یونایتد در ژانویه ۲۰۰۶ با قراردادی به مبلغ ۵.۵ میلیون پوند از موناکو به جمع شیاطین سرخ پیوست و در جریان ۲۷۳ بازی سه بار موفق به گلزنی شد.

او در این مدت یک بار لیگ قهرمانان، ۵ بار لیگ برتر جزیره و سه بار جام حذفی انگلیس را فتح کرد.

اورا در سال ۲۰۱۴ اولدترافورد را به مقصد تورین ترک کرد و به همراه یوونتوس سه بار فاتح سری آ شد و پس از سه سال به وطن خود بازگشت و به عضویت تیم مارسی فرانسه درآمد و در جریان سال‌های حضور در فرانسه بود که کاپیتان پیشین یونایتد به دلیل حرکتی غیرورزشی و غافلگیرکننده و آسیب زدن به سر یک هوادار به سوژه داغ مطبوعات بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه این درگیری، باشگاه مارسی وی را اخراج کرد و او هفت ماه از فوتبال محروم شد.

آخرین تیم او وستهم بود اما پس از امضای قرارداد در آغاز فصل ۲۰۱۸ و تنها پس از پنج بار پوشیدن پیراهن این تیم، باشگاه انگلیسی با وی قطع همکاری کرد.

ستاره ۳۸ ساله فرانسوی ۸۱ بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرد اما هرگز موفق نشد برای آبی‌ها گلزنی کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با شکست خانگی سردار آزمون و یارانش برابر قهرمان جدید بوندس‌لیگا و تساوی مارسی در فرانسه برابر آتالانتا به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

صعود رُم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا

 

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...