Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: دانشجویان دندانپزشکی به ۲ هزار نفر از مردم مناطق محروم نیشابور خدمت‌رسانی می‌کنند. ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سیما سادات‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد به بالغ بر 2 هزار نفر از ساکنان میان‌جلگه نیشابور خدمت‌رسانی می‌کنند، خدمات این افراد در ارتباط با دندانپزشکی است و هر یک از خدمات مرتبط با این حوزه در مناطق محروم ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خدمات دندانپزشکی توسط دانشجویان دانشگاه مذکور به صورت رایگان به عموم ارائه می‌شود، هنوز بسیاری از شهروندان به کمک محرومان می‌روند و خدمات مختلفی در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کنند که این بار این امر در بخش دندانپزشکی محقق شد.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت بیان کرد: بسیاری از شهروندان نیز برای انجام این امور داوطلب هستند و به گروه‌های مختلفی مراجعه می‌کنند تا بتوانند در این امور مشارکت داشته باشند، اقدامات مثبتی در این زمینه انجام شده و شاهد فعالیت بسیاری از دانشجویان و خیران در خراسان رضوی هستیم.

دانشجویان پزشکی استان سمنان در قالب اردوی جهادی به مناطق محروم اعزام شدنداردوی جهادی دانشجویان اردبیل از نیمه مرداد آغاز می‌شوداردوی جهادی دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده آق‌قلا+ تصاویر

سادات‌سالاری خاطرنشان کرد: کمبود نیرو نداریم و به تمامی 2 هزار نفر از ساکنان مناطق محروم رسیدگی می‌شود، وضعیت نامطلوب موجود در کشور تنها با کمک ملت بهبود می‌یابد که اردوهای جهادی و گروه‌های مانند آن از فعالان و حمایت‌کنندگان از محرومان هستند و تأثیرات بسیار مطلوبی در مناطق محروم دارند.

وی تصریح کرد: به دلیل سرگرم بودن مسئولان و متولیان مربوطه با مباحث سیاسی و فعالیت در این حوزه، جوانان به طور کلی فراموش شده‌اند و به امر الگوسازی توجهی نمی‌شود، در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی نظیر نیشابور می‌توان اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام داد.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت عنوان کرد: نیشابور مفاخر ادبی و هنری بسیاری را در خود جای داده و می‌تواند در الگوسازی بسیار مناسب باشد، این شهرستان آمادگی حضور در عرصه‌های مختلف را دارد، البته سایر شهرستان‌ها نیز می‌توانند در این امور مشارکت و فعالیت خود را در این عرصه آغاز کنند.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز

سعید نادری رئیس شبکه دامپزشکی لردگان گفت: اردوی جهاد دامپزشکی برای ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران و عشایر مناطق محروم، در منطقه بارز و شوارز از توابع بخش منج این شهرستان با استفاده از توان عملیاتی گروه جهادی حضرت ولی عصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به مدت ۳ روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهاد دامپزشکی به مناسبت هفته بسیج

وی افزود: ۲۶ هزار رأس دام سبک بر علیه آبله در این اردوی جهادی مایه کوبی شد.

نادری اضافه کرد: ۳۰ هزار متر مربع از اماکن دامی منطقه به منظور مبارزه با انگل‌های خارجی بدن دام، سمپاشی و برای ۴ هزار رأس دام هم معاینه و درمان رایگان صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • عشقی فراتر از خدمت.../ماندن در منطقه محروم؛ به واسطه عشق به دانش‌آموزان
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا