Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، اولین همایش سراسری خاطره گویی و روایتگری مدافعان آسمان ایران با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از پیشکسوتان پدافند هوایی در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

امیر صباحی فرد در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه پدافند هوایی، گفت: پدافند هوایی با استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و به برکت خون شهدای پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و امروز قادر هستیم انواع مختلف هواپیماها و پهپادهای به اصطلاح رادارگریز دشمن را کشف کنیم و این تنها بخشی از توانمندی پدافند هوایی ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس تنها با رژیم بعث عراق نمی جنگیدیم و در واقع با ۳۴ کشور دنیا در جنگ بودیم و نیروی هوایی عراق در طول جنگ تحمیلی چندین بار بازسازی و نوسازی شد و ما با پیشرفته‌ترین هواپیماهای دنیا درگیر بودیم و توانستیم فقط در یک عملیات بیش از ۷۰ فروند هواپیمای دشمن را سرنگون کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به دستاوردهای بومی این نیرو، تأکید کرد: امروز در حوزه سامانه های راداری به خودکفایی کامل دست یافته و با قدرت انواع هواپیماهای پیشرفته آمریکایی را کشف و به آنها اخطار می‌دهیم.

امیر صباحی‌فرد افزود: پدافند امروز، پدافند ۴۰ سال قبل نیست و سامانه‌های بومی ما باعث شده تا دشمنان بدانند که اگر بخواهند با ما درگیر شوند ضربات سختی خواهند خورد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان پدافند هوایی با اعطای هدیه و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

156 / 156 امیر صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امیر صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز گذشته و در آیین افتتاح نخستین اجلاسیه نماز در نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال مهم ترین برنامه خودش را با موضوع نماز آغاز کرد.


اجلاس سراسری نماز که امروز در نیروی هوایی آغاز به کار کرد، اولین اجلاس سراسری در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بود اما از خرداد سال پیش که اجلاس نماز در ارتش برگزار شد، بیش از 130 اجلاس در کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که تا خرداد امسال ادامه دارد.
سال گذشته جشنواره حدیث ما در ارتش "با نماز در سیره امام علی (ع)" که کتاب بسیار خوبی در زمینه نماز است برگزار شد و این جشنواره با استقبال و حضور بیش از 14 هزار نفر به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان