Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه، گفت: به منظور تسهیل عبور و مرور مردم و صنعتگران تفاهم نامه‌ای سه جانبه میان شهرداری مشهد، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و راه و شهرسازی خراسان رضوی امضا شد که امروز عملیات اجرایی فاز اول آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: این جاده اهمیت فراوانی برای صنعتگران و کارگران دارد، زیرا هر روز در این مسیر تردد دارند بر همین اساس بهسازی و بازسازی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شد تا وضعیت یکی از محور‌های اصلی استان مطلوب شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: همچنین اهمیت این جاده علاوه بر قرار داشتن در مسیر ورودی به شهرک صنعتی توس، به ورزشگاه ثامن و شهر‌های طرقبه و شاندیز نیز راه دارد که حجم ترافیک در آن را سنگین می‌کند و بهسازی آن ضروری بود.

مهدی زاده مقدم افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد ریال که سهم این شرکت ۳۰ درصد، شهرداری مشهد مقدس ۴۰ درصد و راه و شهرسازی به نمایندگی از وزرات راه و شهرسازی هم ۳۰ درصد است که در مدت هشت ماه اجرا خواهد شد و فاز اول آن امروز با اعتبار یک میلیارد ریال آغاز شد.

او تصریح کرد: شهرک صنعتی توس به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی استان و کشور با ۴۴۷ هکتار زمین و ۸۲۲ واحد صنعتی و نیز سرمایه گذاری ۱۲۰۰۸ میلیارد ریال، اشتغال بالغ بر ۳۰ هزار نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام//ف. ح اهمیت جاده حسن آباد برای صنعتگران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اخبار اقتصادی صنعت شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،با راه اندازی این دفتر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تولید و به صورت زنده از طریق شبکه استانی به روی آنتن می‌رود.

دوازده آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری کردستان، جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان و مردم سقز آیین کلنگ زنی دفتر تولید صدا و سیمای سقز برگزار شد.

پس از پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان و هماهنگی‌های لازمه جهت اخذ مجوز‌های مربوطه، آغاز عملیات ساخت دفتر تولید صدا و سیما در شهرستان سقز آغاز شد.

دیگر خبرها

  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد