Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، در بازدید از محور پارس آباد – مشکین شهر گفت:بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور رفت و برگشت اردبیل آستارا با 780 هزار تخلف ثبت شده است.

​به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی صبحی افزود: 2 میلیون و 454 هزار مورد تخلف سرعت غیرمجاز و 631 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان توسط 64 سامانه تردد شمار به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز را مربوط به محورهای اردبیل آستارا و اردبیل مشکین شهر دانست وافزود: در چهارماه نخست امسال به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز با 144 هزار مورد تخلف در محور مشکین شهر- اردبیل و 123 هزار مورد در مسیر بران- سه راهی سربند در محور پارس آباد به ثبت رسیده است.

صبحی گفت:در وضعیتی که میانگین سرعت ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان اردبیــل 70 کیلومتر بر ساعت است، میانگین تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده در دو محور یاد شده 84 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

وی با اشاره اینکه تخلفات رانندگی توسط 27 سامانه هوشمند ثبت تخلف احصا می‌شود گفت: درچهارماه نخست امسال 13 هزار و 172 مورد محاسبه شده و از این تعداد 9 هزارو 902 مورد به پلیس راه جهت اعمال قانون ارسال شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تعداد تخلفات اضافه تناژ شناسایی شده توسط سامانه توزین حین حرکت (WIM) در مدت یاد شده را 6 هزارو 298 تخلف بیان کرد و گفت:از این میزان 240 تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سبقت غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

اسپورتینگ لیسبون در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود در لیگ پرتغال را مسجل کرد

طرفداری | با توجه به شکست ۲-۰ بنفیکا برابر فامالیکائو، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ پرتغال در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌ها، مسجل شد. این بیست و چهارمین قهرمانی سبز و سفید پوشان در سطح اول فوتبال پرتغال به حساب می‌آید. 

شاگردان روبن آموریم با ۹۲ گل زده، بهترین خط حمله رقابت‌ها را در اختیار دارند و تفاضل آن‌ها نیز از سایر تیم‌ها بهتر است (۶۳+).

جدول لیگ ۱۸ تیمی پرتغال جدول لیگ پرتغال اسپورتینگ لیسبون

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • تصاویر نجومی شانزدهم اردیبهشت (۵ مه)
  • شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!