Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۷ مردادماه سال ۱۳۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف سیگار قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک کامیون و کشف ۳۸۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ داود امجدی گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون حامل بار مظنون و ضمن توقیف در بازرسی از آن، ۳۸۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

هیوندا ۵ میلیاردی قاچاق در جهرم توقیف شد

فرمانده انتظامی جهرم از توقیف یک کامیون یدک کش و کشف یک سواری هیوندا خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ افشین حیدری گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک کامیون حامل خودروی خارجی مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی متوجه شدند که خودرو هیوندا فاقد هرگونه مدارک و اوراق گمرکی می‌باشد و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

پلمب ۳۶ واحد صنفی متخلف در نور آباد ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از پلمب ۳۶ واحد صنفی متخلف طی ۲ ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام  بیان داشت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، ْ ماموران پلیس امنیت عمومی از واحد‌های صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

وی ادامه داد: در این بازدید‌ها از تعداد ۱۰۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد و ۳۶ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه کسب پلمب شدند و برای ۶۶ واحد دیگر تذکر و اخطاریه در خصوص رعایت قوانین صنفی صادر شد.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت