Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعید کریمی مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال از سوی وزارتخانه سهمیه افزایش ۷۵ هزار تنی واحد‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی برای استان در نظر گرفته شده، گفت : احتمالا دو برابر این میزان و حدود ۱۵۰ هزار تن به ظرفیت صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : این واحد‌ها در زیر بخش‌های دام و طیور، زراعت و شیلات خواهند بود، هرچند به دلیل ظرفیت‌های خاص استان تمایل سرمایه گذاران به توسعه واحد‌های صنایع تبدیلی در دو زیر بخش زراعت و دام بیشتر است.

به گفته مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سال گذشته ۱۸ واحد جدید با ظرفیت ۱۳۱ هزار تن به مجموعه واحد‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی استان اضافه شد.

کریمی تعداد واحد‌های حال حاضر صنایع تبدیلی و تکمیلی استان کرمانشاه که سازمان جهاد کشاورزی مجوز راه اندازی آن‌ها را صادر کرده را ۱۶۲ واحد با ظرفیت فرآوری یک میلیون و ۶۳۲ هزار تن در سال عنوان کرد.

وی در ادامه مجموع ظرفیت واحد‌های صنایع تبدیلی استان کرمانشاه که دو سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان مجوز راه اندازی آن‌ها را صادر کرده اند را چهار میلیون و ۵۴۳ هزار تن اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه میزان کل تولیدات بخش کشاورزی استان بیش از چهار میلیون تن است، لذا از حیث ظرفیت واحد‌های فرآوری کمبودی نداریم، هرچند برای فرآوری برخی از محصولات هنوز جای کار هست .

 

 

انتهای پیام/د

ظرفیت صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی افزوده می‌شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد

به گزارش صدای ایران، شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر استان البرز در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای برتر استان البرز در سال 1403 انتخاب شد.
 
آئین اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در هفته کار و کارگر برگزار شد و از شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر کار با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل شد.
 
در این برنامه که محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز و سایر مدیران استانی حضور داشتند، از مهندس میثم امیرحسینی مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، بعنوان واحد برتر کار استان البرز ، با اهدای لوح تقدیر و‌‌ تندیس تجلیل شد.      

دیگر خبرها

  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • تنش آبی و نبود صنایع تبدیلی از چالش‌های مهم خدابنده است
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود