Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه جامع علمی کاربرد واحد استان تهران از آغاز اجرای طرح ساماندهی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان خبر داد و گفت: نتیجه نهایی این ارزیابی تا پایان مرداد ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرامرز اکرمی با اعلام این مطلب اظهار کرد : در راستای توانمندسازی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرای طرح ساماندهی مدرسان را در دستور کار خود قرار داده است، در واقع این طرح در کلیه واحدهای استانی دانشگاه در سراسر کشور از سال گذشته آغاز شده و تا پایان مردادماه به نتیجه خواهد رسید

رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی تهران شرق در ادامه افزود: به منظور اجرایی کردن طرح فوق دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی تهران شرق در گام اول به مستندسازی و ارزیابی مدرسان این مرکز بر اساس چهار معیار مهارت های آموزشی، فعالیت های پژوهشی، سوابق علمی و اجرایی و مهارت های ارتباطی  نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع برای انجام این کار، هماهنگی لازم طی اسفندماه گذشته با ارسال اطلاعیه هایی به مراکز آموزشی جهت اطلاع رسانی به مدرسان درخصوص مدارک مورد نیاز و نحوه بارگذاری آن در سامانه مربوطه انجام شد تا نسبت به فراهم نمودن مدارک و کسب آمادگی لازم برای شرکت در مصاحبه های علمی اقدام کند.

وی تصریح کرد: در تکمیل اقدامات فوق در اسفندماه ۹۷ دو دوره کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه جذب مدرسان برای کارشناسان مراکز آموزشی نیز توسط  واحد استانی تهران شرق با حضور بیش از ۷۰ نفر از کارشناسان مراکز برگزار شد. اما در گام دوم و در اواخر اسفندماه ۹۷ تا اوایل اردیبهشت ماه ۹۸ با همکاری حوزه های مرتبط ستادی دانشگاه دسترسی لازم برای مدرسان این واحد استانی جهت بارگذاری مدارک فراهم شد و اطلاع‌رسانی لازم به مدرسان برای بارگذاری مدارک در این سامانه از طریق پیامک صورت پذیرفت.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق افزود : با توجه به این‌که برخی از مدرسان در این بازه زمانی موفق به ثبت کلیه مدارک خود نشدند، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه در سه نوبت دیگر نیز در اردیبشهت و خردادماه تمدید شد که در مجموع ۳۷۵۶ نفر از مدرسان این واحد استانی در این سامانه مدارک خود را به صورت الکترونیکی بارگذاری نمودند که مبنای مستندسازی در طرح ساماندهی قرار گرفته است .

دکتر اکرمی در ادامه اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه فوق حضور مدرسان در مصاحبه های علمی از دوم تیرماه آغاز شده و با توجه به تعداد مدرسان هر رشته، زمان دقیق مصاحبه‌های علمی از طریق پیامک به مدرسان اعلام می‌شود. ضمن اینکه مدرسان دانشگاه علمی کاربردی واحد تهران شرق در صورت بروز مشکل در مراحل مختلف طرح ساماندهی می‌توانند به امور مدرسان واحد استان تهران شرق مراجعه کنند.

دکتر اکرمی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های مادر استان در مصاحبه علمی دعوت به همکاری شده‌اند تا ارزیابی علمی مدرسان این واحد استانی با کیفیت مطلوبی اجرا شود همچنین تاکنون مصاحبه با بیش از دو هزار نفر از مدرسان این واحد استانی در کارگروه‌های مختلف انجام شده است. همچنین مدرسانی که در وقت تنظیمی برای حضور و شرکت در مصاحبه به دلایل موجه حاضر نبوده اند  نیز می توانند در بازه زمانی در نیم‌سال آتی تحصیلی این فرآیند را طی کنند و نتایج این طرح پس از بررسی در هیات اجرایی جذب واحد استان تهران شرق و دانشگاه یمتعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی ارزیابی مدرسان علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلسات هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و با ارتقا مرتبه علمی ۱۰ عضو هیأت علمی به استادی موافقت شد.

در این جلسات با ارتقا مرتبه علمی دکتر مژگان امتیازجو عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دکتر سیدمسلم سیدالحسینی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، دکتر مهدی شمسایی مهرجان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، دکتر شهرام صداقت حور عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، دکتر صدیقه میرابوطالبی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دکتر سعید کامیابی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، دکتر مریم قراچورلو عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، دکتر نادر جعفرنیا دابانلو عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، دکتر علی خادمی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و دکتر زهره مشکاتی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان به مرتبه استادی موافقت شد.

مژگان امتیاز جو با مدرک دکتری تخصصی زیست شناسی دریا، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال است که دارای بیش از ۱۶۰ مقاله، ۳ کتاب و سه اختراع «پکیج ها و ستون های میکروبی تثبیت شده حدف آلاینده فلز سنگین جیوه ( فیلتر زیستی) از صنایع»، «مکمل غذایی پرورش ماهی قزل الای رنگین کمان جهت از بین بردن سلول های سرطانی پوست با استفاده از اسپیرولینا» و «شیرغنی شده با نانوحامل های لیپیدی حاوی ترکیبات زیست فعال دریایی» است.

سید مسلم سیدالحسینی دارای مدرک دکتری تخصصی شهرسازی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد است که دارای ۲ ایده ثبت شده، ۱۳ طرح پژوهشی،۱۲۷ مقاله ISI ، علمی پژوهشی است.

مهدی شمسایی مهرجان با مدرک دکتری تخصصی شیلات، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است که دارای بیش از ۱۸۰ مقاله ISI، علمی ـ پژوهشی و است. وی همچنین ۷ کتاب و بیش از ۶ اختراع است.

شهرام صداقت‌حور با مدرک دکتری باغبانی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است که دارای ۵ جلد کتاب، بیش از ۱۰۰ مقاله علمی پژوهشی، ISI و ۹ طرح پژوهشی است.

صدیقه میرابوطالبی با مدرک دکتری فیزیک عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال است که دارای ۴۴ مقاله ISI، ۱۴ مقاله علمی پژوهشی، ۷ طرح و یک کتاب است.

سعید کامیابی با مدرک دکتری جغرافیای طبیعی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان است که دارای بیش از ۱۰۰ مقاله ISI، علمی پژوهشی، ۶ کتاب و ۱۰ طرح پژوهشی است.

مریم قراچورلو با مدرک دکتری مهندسی کشاورزی ـ علوم و صنایع غذایی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است که دارای ۵۴ مقاله ISI، بیش از ۷۰ مقاله علمی پژوهشی، ۵ کتاب و ۳ طرح پژوهشی است.

نادر جعفرنیا دابانلو با مدرک دکتری برق عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است که دارای بیش از ۱۰۰ مقاله ISI، علمی پژوهشی، ۱۶ کتاب و ۶ اختراع در زمینه مهندسی پزشکی است.

علی خادمی با مدرک دکتری تخصصی روان‌شناسی عمومی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه است که دارای بیش از ۱۷۰ مقاله ISI و علمی پژوهشی، ۱۹ طرح پژوهشی و ۸ کتاب است.

زهره مشکاتی با مدرک دکتری تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان است که دارای بیش از ۱۰۰ مقاله ISI، علمی پژوهشی و ۱۰ طرح پژوهشی درون و برون دانشگاهی و ۷ جلد کتاب است.

کد خبر 6091928

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»