Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: حدود ۱۴ هزار نفر از سراسر استان اصفهان در طی ۳۷ دوره به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می‌شوند. ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) عباس محمدی درباره برگزاری اردوی راهیان نور در سطح استان اصفهان، اظهار داشت: اردوی راهیان نور در اصفهان از اواخر تیر ماه آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده نزدیک به 37 دوره اردو برگزار می‌کنیم که همه روزه از سطح استان اصفهان اعزام به مناطق عملیاتی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همه روزه و به صورت همزمان 2 کاروان در مناطق عملیاتی استان کردستان در شهرهای سقز و بانه حضور داشته و از یادمان شهدای سیران‌وند (شهدای غریب)، یادمان شهدای بلفت در سردشت و یادمان شهدای بوالحسن در شهرستان بانه بازدید کرده و یاد شهدا را زنده می‌کنند.

دانشجویان استان اردبیل به راهیان نور شمالغرب اعزام شدنداصفهان| روایت شهیدی که سفرهای راهیان نور را هرگز ترک نکردیادمان‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی آماده پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور ش

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: حدود 14 هزار نفر از سراسر استان اصفهان تا پایان دوره به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری اردوی راهیان نور بازدید از نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و اماکن فرهنگی مذهبی نیز برای بازدیدکنندگان برنامه‌ریزی شده است.

محمدی درباره رویکرد و اهداف اصلی برگزاری اردوی راهیان نور در اصفهان خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن و خاطره شهدا، بازدید نسل جوان از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی کردستان و آشنایی با 5600 شهید اصفهانی که در کردستان به شهادت رسیده‌اند و تبادل افکار و آشنایی بازدیدکنندگان از فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کردستان از اهداف اصلی برگزاری راهیان نور در اصفهان است.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ارتفاعات یادمان شهدای بازی‌دراز برای صعود مناسب است

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: برای روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ همزمان با برنامه‌های محوری گرامیداشت شهدای بازی‌دراز و پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌ همزمان با صعود زائران به ارتفاعات یادمان شهدای بازی‌دراز، هوایی صاف در بعضی ساعات همراه با ورزش باد ملایم و رشد ابر پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در خصوص چشم‌انداز وضعیت جوی استان کرمانشاه طی چند روز آینده، اظهار کرد: هوای استان امروز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت‌، صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم و رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: احتمال اینکه این شرایط به ویژه در نواحی شرقی با رگبارهای موقت و پراکنده باران همراه باشد نیز چندان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه افزایش دمای هوا، در روزهای جمعه بیست‌ویکم و شنبه بیست‌ودوم نسبتاً محسوس خواهد بود، تصریح کرد: از فردا تا شنبه هفته آینده، بیست‌ودوم اردیبهشت‌، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار در منطقه، متوسط دمای هوا در غالب نقاط استان، به‌تدریج افزایش پیدا می‌کند.

زورآوند ادامه داد: به دنبال این وضعیت، موجی ناپایدار در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم اردیبهشت جو منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد که در بعضی ساعات بارش‌هایی همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بارش‌ها که از روز دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود، سبب کاهش نسبی دمای هوا در بیشتر نقاط می‌شود.

به گزارش ایمنا، چهارشنبه و پنجشنبه نوزدهم و بیستم اردیبهشت‌، زائران از سراسر کشور به قصد صعود به ارتفاعات یادمان شهدای بازی‌دراز میهمان استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب خواهند بود.

کد خبر 751773

دیگر خبرها

  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • راه اندازی معاونت پرورشی در مدارس غیرانتفاعی مرکزی
  • اعزام ۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور
  • هوای ارتفاعات یادمان شهدای بازی‌دراز برای صعود مناسب است
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس