Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، فقط 27 روز تا آغاز سری آ باقی مانده اما اینتر همچنان نتوانسته دو مهاجمی که آنتونیو کونته می خواهد را جذب کند. اینتر دیگر نباید برای جذب مهاجمان مدنظر آنتونیو کونته، زمان را هدر بدهد زیرا فقط 27 روز تا آغاز فصل جدید سری آ زمان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گاتزتا دلا اسپورت جذب فوری ادین ژکو در دستور کار نراتزوری قرار گرفته و امروز دوشنبه جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر با بالدیسونی، نائب رئیس و همچنین فیِنگا، مدیر اجرایی رم ملاقات خواهند داشت تا در مورد این مهاجم بوسنیایی صحبت کنند. پیشنهاد اینتر برای ژکو در هفته های اخیر 12 میلیون یورو و خواسته رم نیز 20 میلیون یورو بوده است. این مواضعی که دو تیم از خود نشان داده اند، مواضعی قطعی نیست و به همین دلیل معامله می تواند روی رقمی بین خواسته رم و پیشنهاد اینتر، یعنی روی رقم 15 میلیون یورو به علاوه پاداش ها نهایی شود. این روزنامه چاپ شهر میلان، همچنین در گزارش خود آورده ممکن است ماروتا، برای جذب ژکو، مائورو ایکاردی را به رم پیشنهاد کند (پول نقد و ژکو برای اینتر، ایکاردی برای رم) اما برای شکل گیری این معامله موانعی وجود دارد؛ مانع اول خواسته ایکاردی برای رفتن به یوونتوس و عدم تمایل او برای انتقال به تیمی که در لیگ قهرمانان حضور ندارد و مانع دوم ارزش گذاری حداقل 60 میلیون یورویی که اینتر روی مهاجم آرژانتینی خود انجام داده است.

- منچستریونایتد به طور مشخص از داستان روملو لوکاکو و اینتر خسته شده است. مهاجم بلژیکی که این هفته با پست اینستاگرامی در کنار مدیربرنامه اش از اتفاقات آتی خبر داد، می خواهد تیم را به مقصد سری آ ترک کند اما تا این لحظه، درخواست مالی منچستریونایتد مورد اجابت قرار نگرفته است. به گزارش کریستوف تروی، خبرنگار مشهور فوتبال بلژیک، منچستریونایتد می خواهد تا روز پنج شنبه، جواب مشخصی از روملو لوکاکو دریافت کند. لوکاکو در انتظار اینتر است تا پیشنهاد جدیدی ارائه کند. تیم ایتالیایی آماده است 70 میلیون یورو به اضافه پاداش پرداخت کند اما اگر انتقال ژکو کنسل شود، شاید حتی پول بیشتری برای خرید هدف اول کونته در نقل و انتقالات هزینه شود. منچستریونایتد تا این لحظه از موضع خود عقب نشینی نکرده است. آنها برای رضایت دادن به این انتقال، 85 میلیون یورو پول می خواهند. داستان علاقه یوونتوس و حتی پیشنهاد معاوضه دیبالا، صرفا برای تحت فشار قرار دادن اینتر برای بالا بردن رقم انتقال است. برخی از خبرنگاران نزدیک به یوونتوس می گویند این تیم اصلا علاقه ای به لوکاکو ندارد و صرفا برای بالا بردن ارزش لوکاکو وارد میدان شده است. کریستوف تروی می گوید سایر تیم ها هم وضعیت مشابهی دارند و تنها اینتر به طور جدی با منچستریونایتد مذاکره کرده است. در حالی که تنها 10 روز تا پایان فرصت نقل و انتقالات در انگلیس باقی مانده، منچستریونایتد می خواهد همین هفته همه چیز مشخص شود تا فرصت برای خرید جانشین را پیدا کند.
باشگاه منچستریونایتد اسامی بازیکنان اعزامی به نروژ برای بازی دوستانه با تیم کریستیانسوند را اعلام کرده که نام روملو لوکاکو در میان آن ها به چشم نمی خورد. لوکاکو که برای ترک یونایتد ابراز تمایل کرده و بنا بر گزارش رسانه ها با تیم اینتر به توافق شخصی دست یافته با وجود حضور در تمرینات پیش فصل تیم در بازی های دوستانه شرکت نکرده است. تا به حال دو پیشنهاد اینتر برای این بازیکن مورد موافقت یونایتد قرار نگرفته اما نراتزوری هنوز از جذب لوکاکو ناامید نشده و انتظار می رود به زودی پیشنهاد جدیدی ارائه کند. این در حالی است که رسانه های ایتالیا مدعی شدند تیم  یوونتوس هم به جذب مهاجم بلژیکی علاقه دارد.

- هافبک خلاق کلمبیایی احتمالا در رئال مادرید خواهد ماند. خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی رئال مادرید به شدت مورد توجه ناپولی و اتلتیکو مادرید قرار داشت اما پس از مصدومیت شدید آسنسیو، احتمالا این هافبک کلمبیایی در رئال مادرید ماندنی می‌شود. امروز نیز خامس رودریگز با پایان تعطیلاتش، برای اولین بار در تمرینات فصل پیش روی رئال مادرید شرکت کرد.

- اورتون، بروسیا دورتموند، آرسنال و ناپولی به جذب مالکوم، وینگر بارسلونا علاقه مند هستند. به گزارش موندو دپورتیوو، با نزدیک شدن به پایان فرصت نقل و انتقالات تابستانی و شروع فصل جدید لالیگا، بازیکنان مازاد بارسلونا که تاکنون تکلیفشان را مشخص نکرده‌اند، باید تیم جدید خود را انتخاب کنند. یکی از آنها مالکوم است. وینگر 22 ساله برزیلی که تابستان سال گذشته با 41 میلیون یورو از بوردو به بارسلونا پیوست ولی فرصت چندانی برای نشان دادن استعدادش پیدا نکرد. حالا و با انتقال گریزمان به بارسلونا و احتمال بازگشت نیمار، مالکوم کاملا باخبر است که اوضاع در فصل پیش رو می‌تواند حتی بدتر هم بشود. از این رو این بازیکن از طریق ایجنتش به بارسلونا اعلام کرده که مایل است راهی تیمی شود که بتواند بازی کند. بارسلونا هم مشکلی با فروش مالکوم ندارد. قیمت این بازیکن از نظر بارسا 50 میلیون یورو است و ظاهرا دورتموند و اورتون در تماس‌های اولیه به این رقم نزدیک شده‌اند. برخی از منابع خبر از علاقه آرسنال هم داده‌اند. از این گذشته ناپولی هم که احتمالا هامس و نیکولاس پپه را از دست می‌دهد، به جذب مالکوم فکر می‌کند. نقل و انتقالات لیگ برتر روز 8 آگوست به پایان می‌رسد.

- پس از جدایی آرون ون بیساکا و همچنین مصدومیت ناتانیل کلاین، هدف اصلی کریستال پالاس برای تقویت دفاع راست، باشگاه لندنی می خواهد قبل از پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات، یک مدافع راست به خدمت بگیرد. به نقل از دیلی میل، تیموتی کاستانه، مدافع باشگاه آتالانتا مد نظر کریستال پالاس است. با وجود اینکه مبلغ پیشنهادی باشگاه لندنی با رقم درخواستی باشگاه ایتالیایی مطابقت ندارد اما باشگاه لندنی امیدوار است به زودی طرفین به یک توافق برسند تا مدافع بلژیکی به لیگ برتر انگلیس بیاید. پیش از این کریستال پالاس به ناتانیل کلاین علاقه مند بود ولی مصدومیت رباط صلیبی مدافع لیورپول باعث شد تا عقاب ها به فکر خرید گزینه های دیگر باشند. مدافع 23 ساله در دو فصل اخیر در آتالانتا توپ زده است. او همچنین 5 بار پیراهن تیم ملی بلژیک را بر تن کرده است.

- رافینیا آلکانتارا، هافبک بارسلونا باید طی روزهای آتی تصمیمش را بگیرد و یک تیم را انتخاب کند. به گزارش موندو دپورتیوو، با توجه به اینکه شروع فصل جدید بسیار نزدیک‌تر از چیزی است که تصور می‌شود، منطق می‌گوید رافینیا باید طی چند روز پیش رو تصمیمش را در رابطه با تیمی که می‌خواهد فصل بعد در آن بازی کند، بگیرد. از دو ماه پیش گفته شد که والنسیا به جذب این بازیکن علاقه مند است و توافق شخصی نیز حاصل شده اما خفاش‌ها نتوانسته‌اند رضایت بارسلونا را جلب کنند. فرمول قسطی و مشروط پرداختی‌ها که از سوی والنسیا پیشنهاد شده، باب میل بارسلونا نیست. رافینیا که دو فصل پیش در اینتر خوش درخشید، مورد توجه دو تیم ایتالیایی نیز قرار دارد. علاوه بر فیورنتینا حالا میلان هم شرایط جذب رافینیا را زیر نظر دارد. بارسا معتقد است پس از عملکرد خوبی که این هافبک برزیلی در تور پیش فصل ژاپن داشت، به زودی تماس‌ها برای ابراز علاقه به او شروع می‌شود و باشگاه می‌تواند روی پول حاصل از فروش رافینیا حساب کند. قیمت آلکانتارای کوچک از نظر بارسا، حدود 20 میلیون یورو است ولی با توجه به سابقه مصدومیت‌های رافینیا و این نکته که او تنها تا سال 2020 با بارسلونا قرارداد دارد یعنی احتمالا کاتالان‌ها باید کمی از رقم درخواستی‌شان بکاهند. انتظار می‌رود پیش از سفر بارسلونا به آمریکای شمالی، رافینیا به فروش رسیده باشد.

- فیورنتینا دو بازیکن از ساسولو را هدف قرار داده است. فیورنتینا به منظور تقویت خود تحت مالکیت روکو کومیسو در حال کار است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، امروز دوشنبه دنیله پراده، مدیر ورزشی این باشگاه با جیووانی کارنوالی، مدیر اجرایی ساسولو دیدار خواهند کرد تا در مورد کوین پرینس بواتنگ و همچنین پل لیرولا گفتگو کنند. آینتراخت فرانکفورت نیز به بواتنگ، بازیکن سابق خود علاقه دارد در حالی که ساسولو و فیورنتینا در مورد ارزش گذاری لیرولا هنوز اختلاف نظر دارند. اگر بنفش پوشان فلورانس، در راه جذب این مدافع راست 21 ساله ناکام بمانند، در این صورت آن ها کنی لالا، مدافع راست فرانسوی و 27 ساله استراسبورگ را هدف قرار خواهند داد.

- کارلس پرز، وینگر بارسلونا قصد جدایی از این تیم ندارد. به گزارش موندو دپورتیوو، پدیده تور پیش فصل بارسلونا در ژاپن، بدون شک کارلس پرز بوده است. او هر دو گل تیم را در دیدار مقابل ویسل کوبه به ثمر رساند و در بازی با چلسی هم یک نیمه دیگر بازی کرد. او تاکنون بیشترین استفاده را از دقایقی که به دست آورده، کرده و امیدوار است این عملکرد خوبش باعث شود جایگاهی در تیم اول کسب کند. از همین رو پرز در 21 سالگی تاکنون هر پیشنهادی داشته را رد کرده است. واقعیت این است که پرز به دورانش در تیم دوم خاتمه داده و طبق روال، بازی در این تیم برای او یک گام رو به عقب محسوب می‌شود. چندین تیم لالیگایی هم وضعیت او را زیر نظر دارند و پس از عملکرد خوب این بازیکن در ژاپن، علاقه آنها بیشتر هم شده است. پرز حاضر است حتی در صورت داشتن نقشی چون کارلس آلنیا - که با تیم اول تمرین می‌کرد و وقتی قرار نبود در لیست باشد، برای تیم دوم به میدان می‌رفت - هم در بارسلونا بماند. باشگاه هم تصمیم دارد در صورت فروش مالکوم، پست او را به یکی از میان کارلس پرز یا آبل رویز بدهد. مشکل اینجا است که والورده هر دو بازیکن را می‌پسندد و بنابراین شاید هر دو بمانند.

- فصل گذشته پپ گواردیولا از نبود جانشین مناسب برای فرناندینیو رنج می‌برد ولی سیتیزن‌ها در این تابستان رودری، ستاره فصل گذشته اتلتیکومادرید را 70 میلیون یورو جذب کردند. به گزارش گل، حالا کوین دی بروین، ستاره بلژیکی تیم منچسترسیتی همانند گواردیولا و برناردو سیلوا به تمجید از هافبک اسپانیایی پرداخته است. او درمورد بازیکن 23 ساله می‌گو‌ید: فکر می‌کنم به خوبی کارش را انجام می دهد. پیدا کردن بازیکن در چنین پستی بسیار دشوار است ولی مسئولان باشگاه مرد درستی را برای این پست پیدا کرده اند. زمان کافی برای هماهنگ شدن با تیم را داشته است و عملکرد خوبی از خود نشان خواهد داد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خامس رئال مادرید منچستریونایتد لوکاکو اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند

هافبک تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، قصد دارد پس از صحبت با باشگاه در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

طرفداری | آینده یوسوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ با تنها یک سال باقی مانده از قراردادش، در هاله ای از ابهام قرار دارد. در صورتی که او قرارداد جدیدی امضا نکند، احتمال فروش او توسط باواریایی ها وجود دارد. نکته قابل توجه این است که هافبک 29 ساله تصمیم گرفته به جای استفاده از یک مدیر برنامه، خودش مذاکرات را پیش ببرد.

به نظر می رسید کیمیش پس از نیمکت نشینی توسط توماس توخل در اوایل فصل، قطعا در تابستان از بایرن جدا خواهد شد، اما خروج قریب الوقوع سرمربی بایرن، اوضاع را در مونیخ دوباره تغییر داده است. در مصاحبه ای با  آاس، از او در مورد اهمیت سرمربی بعدی بایرن برای آینده اش سوال شد.

سوال جالبی است، اما در حال حاضر مهمترین مسئله نیست. من می دانم که وقتی قراردادی امضا می کنید، آن را با سرمربی امضا نمی کنید. شما آن را با باشگاه امضا می کنید. برای من مهم ترین چیز، باشگاه است، نه فقط سرمربی. اما بدیهی است که دانستن اینکه سرمربی در مورد شما و تیم چه فکری می کند هم مهم است. انتخاب سرمربی به افراد دیگری در باشگاه مربوط است.

کیمیش به صراحت اعلام کرد که قبل از بررسی گزینه های دیگر در تابستان، با بایرن صحبت خواهد کرد.

می خواهم با بایرن صحبت کنم. و وقتی این کار را انجام دادم، بیرون نمی روم تا در مورد آن با مطبوعات صحبت کنم. من فقط روی دو بازی مقابل رئال مادرید تمرکز کرده ام.

اما او برای رئال مادرید و بارسلونا که هر دو به جذب ملی پوش آلمانی علاقه مند هستند، کلمات درخشانی به کار برد.

در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم. همانطور که قبلا گفتم، ابتدا با بایرن صحبت خواهم کرد. اما بدیهی است که بارسلونا و رئال مادرید باشگاه های فوق العاده ای با تاریخی شگفت انگیز هستند.

کیمیش توضیح داد که تصمیم او برای عدم استفاده از مدیر برنامه تا حدودی به دلیل تمایل او برای شنیدن مستقیم صحبت های باشگاه هایی بوده که با آنها معامله می کرده است.

نکته مثبت ماجرا این است که می توانید خودتان صحبت کنید، اما این همچنین می تواند یک نکته منفی هم باشد. گاهی اوقات صحبت در مورد خودتان سخت است. شما مسئول تصمیم خود هستید. این مهمترین چیز برای من است: سر میز نشستن، حرف مستقیم مسئولان را گوش دادن و توانایی صحبت مستقیم با باشگاه و سرمربی. این به من کمک می کند تا تصمیم خوبی برای خودم و خانواده ام بگیرم.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!