Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کامیون‌های تیم فرمول یک رنو صبح امروز در مجارستان تصادف کرد. راننده کامیون به بیمارستان منتقل شد. این کامیون مشغول حمل تجهیزات تیم فرانسوی از هوکنهایم آلمان به مجارستان، جایی که گرندپری بعدی در آن برگزار می‌شود بود.

طرفداری - یکی از کامیون‌های مخصوص حمل تجهیزات تیم فرمول یک «رنو آر اِس» صبح امروز در بزرگراه M1 کشور مجارستان دچار سانحه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کامیون از مسیر اصلی خارج و با تخریب حفاظ کنار جاده‌ای وارد یک گودال شده بود. کامیون تیم رنو مشغول انتقال تجهیزات از آلمان به مجارستان بود. رویداد بعدی تقویم مسابقات فرمول یک، همین آخر هفته در کشور مجارستان برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است این کامیون‌ها نیز تولید شرکت رنو و شاخه «رنو تراکس» این شرکت فرانسوی هستند.

به گزارش میرور، رسانه‌های محلی خبر دادند که این کامیون روز یکشنبه و پس از برگزاری مسابقه دراماتیک گرندپری آلمان، این کشور را ترک کرده و در حین عزیمت به بوداپست مجارستان وارد یک چاله بزرگ شد. هنوز مشخص نیست که آیا این کامیون مشغول حمل یکی از ماشین‌های RS19 رنو که توسط نیکو هالکنبرگ و دنیل ریکاردو رانده می‌شوند، بوده است یا خیر. تصاویر این تصادف امروز در شبکات اجتماعی پخش شد. شدت تصادف به حدی بود که یک تیم آتش‌نشانی و یک هلیکوپتر امداد به صحنه اعزام شدند تا مردی که گفته می‌شود در کابین حبس شده بود را نجات بدهند.

تیم رنو طی یک بیانیه این تصادف را تایید و اعلام کرد که راننده در شرایط مجاز رانندگی قرار داشت و اکنون هوشیار است و صدمه جدی ندیده. راننده کامیون رنو بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. هیچ وسیله نقلیه دیگری در این حادثه دخیل نبوده است. این خبر بد، یک روز پس از عملکرد ناامید کننده تیم فرانسوی در مسابقه اصلی گرندپری آلمان منتشر شد، جایی که نیکو هالکنبرگ و دنیل ریکاردو به علت تصادف و خرابی ماشین از دور مسابقه کنار رفتند. تیم رنو که پیش از شروع فصل ادعای به چالش کشیدن ردبول را داشت و زمانی با فرناندو آلونسو و جانکارلو فیزیکلا حاکم مطلق فرمول یک بود هم‌اکنون سه امتیاز از تیم تورو روسو عقب است و جایگاه ششم جدول سازندگان را به خود اختصاص داده است. ماشین‌های رنو در فصل 2019 هفت بار از دور مسابقه خارج شده‌اند.

سیریل ابیتبول، مدیر تیم رنو امیدوار است پس از فراز و نشیب تیم در گرندپری آلمان، «هالک» و «دنی ریک» در مجارستان نتیجه خوبی کسب کنند. رنو راجع به خسارات این حادثه هنوز هیچ گزارشی منتشر نکرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی "رستم-یاسوج" داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان در دم فوت و ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده پژو اعلام کردند.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با اشاره به اینکه گاهی عدم رعایت قوانین رانندگی از سوی یک نفر می‌تواند منجر به بروز اتفاقات تلخ در زندگی چند خانواده شود، به رانندگان توصیه کرد: به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت و توجه ویژه داشته باشند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی و از هرگونه عجله و شتاب بی دلیل به شدت پرهیز کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

۵ کشته در برخورد کامیون با پراید

رئیس پلیس‌راه شمال استان همچنین از برخورد کامیون با سواری پراید خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۵ نفر فوت شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی "رستم-بابامیدان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه هر ۵ نفر از سرنشینان سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند! (عکس)
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین