Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، هادی نوری دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در تشریح این خبر گفت: مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی کشور در دو بخش آقایان و بانوان در دو شهر شاهرود و رشت طی روزهای ۸ تا ۱۱ مرداد درحالی برگزار خواهدشد که تیم استان در هر دو بخش حضور خواهدداشت.

وی افزود: تیم مردان استان با ۴۱ ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست به مسابقات قهرمانی کشور که در شاهرود برگزار خواهد شد و تیم بانوان نیز با ۹ ورزشکار و یک مربی-سرپرست به مسابقات قهرمانی کشور که در رشت برگزار می شود، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اضافه کرد: برای مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک جام سرداران شهید آذربایجان که قرار است شهریورماه امسال در نقده برگزار شود از استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، کردستان و اردبیل دعوت شده است.

اسامی تیم مردان (مچ‌اندازی)
اسامی تیم بانوان (مچ‌اندازی)

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بدنسازی مچ اندازی بدنسازی بانوان مچ اندازی بانوان بدنسازی و پرورش اندام مچ اندازی مچ اندازی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر جواد نوری نیا  در حاشیه   بازدید از شرکت بسته بندی عسل از بحث و بررسی در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل در استان خبر داد.

وی در این خصوص  اظهار کرد: این مجموعه پتانسیل راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل را با همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی دارد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به عنوان یکی از قطب های تولید زنبور عسل کشور نیازمند تدوین یک استاندارد مناسب برای این محصول و تکمیل تولید زنجیره محصولات عسل است.

 

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی