Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلودیو براوو از مصدومیت سختی که پشت سر گذاشت، صحبت به میان آورده است.

طرفداری- کلودیو براوو از مصدومیتِ سنگین پارگی تاندون آشیل پا به میادین بازگشته است. مسئله‌ای که می‌توانست باعث شود تا او برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند. دروازه بان شیلیایی منچسترسیتی که تمام فصل گذشته را از دست داد، حالا آماده است تا به عنوان گزینه دوم منچسترسیتی پس از ادرسون، در ترکیب حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌تواند در دیدار یکشنبه کمیونیتی شیلد برابر لیورپول برای سیتیزن‌ها بازی کند.

به گزارش منچستراوینینگ نیوز، براوو در تمام بازی‌های تور آسیا منچسترسیتی بازی کرد و آماده به نظر می‌رسید. با این حال او تاکید کرد که این مصدومیت می‌توانست تاوانی چون آویزان کردن دستکش‌هایش را در بر داشته باشد. دورانی که تا کنون یک لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در سه لیگ مختلف و دو کوپا آمریکا را برایش به همراه داشته است.

دوران سختی بود. سه ماه را تقریبا بدون هیچ حرکتی گذراندم. می‌توانستم از عصا استفاده کنم اما همان نیز بسیار محدود بود. چند شیوه درمانی را پشت سر گذاشتم و درباره آن کار خاصی نیز از دستم برنمی‌آمد. سخت است چون می‌خواهید جزئی از تیم باشید، نقش خود را ایفا کنید؛ مخصوصا هنگامی که پیرتر شده‌اید و باید به تیم کمک کنید. با این حال باید حواستان به مصدومیت و ریکاوری پس از آن نیز باشد؛ مخصوصا با چنین مصدومیت سختی. لازم است تا محتاط باشید و آرام بر روی زمین قدم بردارید. نیاز به آگاهی این مورد وجود دارد که چنین مصدومیت‌هایی می‌تواند به قیمت از دست رفتن کل دوران بازی شما باشد. 

براوو که هنوز یک سال با منچسترسیتی قرارداد دارد، درباره جنگیدن با مصدومیتش می‌گوید:

از روز اول آرام بودم. می‌دانستم بر شرایط غلبه خواهم کرد و این روزها از جایی که در آن قرار گرفته‌ام بسیار خشنودم. مصدومیت را پشت سر گذاشتم و دوران سختی را نیز سپری کردم. آرام بودم چون می‌دانستم این چنین مصدومیت‌هایی چگونه است. درباره آن نیز اطلاع داشتم. درباره آن بسیار خواندم و تنها چیزی که نیاز دارید، زمان و تعهد است. باید زمان زیادی بر روی آن کار و از هرگونه برگشت به حالت قبلی اجتناب کنید. هر دو جنبه فیزیکی و روانی قضیه به یک اندازه اهمیت دارند. اگر ذهنیت درستی برای غلبه بر آن نداشته باشید، شرایط سخت‌تر نیز می‌شود. وضعیت بدن هم اهمیت دارد اما در مورد من، ذهنیت کلیدی ترین فاکتور بود. باید به حالت عادی بدون هیچ گونه نشانه‌ای از مصدومیت بازمی‌گشتم. وقتی به آن می‌رسید، احساس خیلی مثبتی دارید. حالا احساس خوبی دارم. ریکاوری بسیار خوب بود و در زمانی که انتظار می‌رفت به پایان رسید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی به پرسپولیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

کد خبر 6093525

دیگر خبرها

  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری