Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@08:26:21 GMT

سه پستی که استقلال در آن‌ها به دنبال جذب بازیکن است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۶۳۸۵

سه پستی که استقلال در آن‌ها به دنبال جذب بازیکن است

به گزارش وانانیوز، 

جواد زرینچه در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: «بازیکنان به خوبی تمرینات خود را انجام می دهند و شرایط بسیار خوبی دارند. همه بازیکنان در تلاش هستند تا با آمادگی کامل خود را به استراماچونی تحمیل کنند و در ترکیب اصلی قرار بگیرند. وضعیت استقلال خوب است اما تیم ما دو مشکل دارد که باید خواسته های استراماچونی اجابت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه گفت: «در حال حاضر ما به یک دفاع چپ و یک هافبک سرعتی پشت مهاجم نیاز داریم که باید هر چه زودتر بتوانیم این دو بازیکن را به خدمت بگیریم. ضمن اینکه به دنبال یک دروازه بان هم هستیم تا در کنار حسینی و نوراللهی یک رقابت تنگاتنگ را بین آنها به وجود آوریم.»

زرینچه در خصوص بازگشت احتمال طارق همام به استقلال گفت: «در این مورد چیزی نشنیده‌ام و در جریان آن نیستم.»

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص تأخیر در شروع لیگ گفت: «متأسفانه این موضوع یک مقدار شرایط تیم ها را به هم زده است. تمام تیم ها برنامه ریزی را برای آغاز مسابقات در روز پنجم مرداد کرده بودند. امیدوارم زودتر مسابقات شروع شود.»

زرینچه در خصوص انتقاد خبرنگاران و عکاسان که نمی توانند در تمرین حضور پیدا کرده و اخبار باشگاه استقلال را به مردم ارائه دهند، گفت: «خبرنگاران و عکاسان قشر زحمتکشی هستند که همیشه برای فوتبال ما خدمات زیادی انجام داده اند، اما متأسفانه باید بگویم طبق قراردادی که با مجموعه ورزشی نفت بسته شده، اجازه ورود به خبرنگاران و تماشاگران داده نشده است. البته ما بعضی اوقات وقتی می بینیم برخی هواداران از شهرهای دور آمده اند تا تمرین را ببینند با حراست هماهنگ کرده و آنها را به تمرین راه می دهیم اما در مجموع به دنبال این هستیم تا جایگاهی را داشته باشیم که بتوانیم از عکاسان و خبرنگاران به شایستگی میزبانی کنیم.»

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد