Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس عمومی گمرکات کشور جمهوری اسلامی افغانستان به منظور دیدار با همتای ایرانی خود و امضای تفاهمنامه تبادل الکترونیکی اطلاعات بین دو کشور وارد ایران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رییس عمومی گمرکات کشور جمهوری اسلامی افغانستان به منظور دیدار با همتای ایرانی خود و امضای تفاهمنامه تبادل الکترونیکی اطلاعات بین دو کشور وارد ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد رشاد پوپل به اتفاق هیئت همراه امروز از طریق مرز میلک وارد کشورمان شد و مورد استقبال مقامات استانی و گمرکی قرار گرفت. قرار است وی در جریان سفر چهارروزه خود به ایران، ضمن ملاقات با مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک ایران و گفتگو با مسئولان گمرک کشورمان یک تفاهمنامه همکاری مشترک در زمینه تبادل الکترونیکی اطلاعات امضا کنند.

 

رییس عمومی گمرکات افغانستان و هیئت همراه همچنین در این سفر از گمرکات مرزی استان سیستان و بلوچستان, خراسان رضوی و خراسان جنوبی بازدید می‌کنند. شایان ذکر است که گمرکات دو کشور در سال های اخیر همکاری نزدیکی به خصوص در زمینه مسائل اموزشی با یکدیگر داشتند و طی توافق های به عمل آمده قرار است با امضای تفاهمنامه مذکور حجم تبادلات تجاری دو کشور افزایش یابد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نماز جمعه روزنامه روزنامه ها مجلس قم دیدار شبستان یزد خراسان جنوبي شهید مطهری گمرک افغانستان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت

‌به گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، ‬ آیت‬ الله‬ «سید‬ ابراهیم‬ رئیسی» ‬ رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

کد خبر 6091273 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • طالبان در سیلاب هم آب را به ایران بست | چانه‌زنی بر سر آب به کجا رسید؟
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کنسرسیوم هنوز تشریفات گمرکی قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران را انجام نداده است
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • هنوز تشریفات گمرکی برای قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران انجام نشده است
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره