Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت بیان کرد:مجلس در خصوص معیشت مردم از دولت گزارش بخواهد.

شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس بیان کرد: امروز سرمایه‌گذاری یکی از مهمترین نیازهای کشور به منظور رونق تولید و اشتغال است، خوشبختانه در این کشور سرمایه کم نیست، اما آنچه مایه نگرانی است نوع نگرش و مدیریت در استفاده از این منابع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر آمارهای رسمی حجم نقدینگی در کشور حدود دو میلیون میلیارد تومان است و این معادل دویست میلیارد دلار است.


وی افزود: با وجود این سرمایه و نقدینگی بزرگ وظیفه و هنر همه ارکان نظام اعم از مجلس، دولت و قوه قضائیه این است که راهی بیابیم تا بتوانیم با اصلاح و تدوین قوانین و شیوه های اجرا و تعیین مسئولیت ها و تسهیل گردش کار این سرمایه بزرگ نقدینگی را در اقتصاد کشور، اجرا و در اشتغال مشارکت دهیم و بجای انتظار برای سرمایه گذاری خارجی، این ثروت بزرگ داخلی را مهار کرده و به اقتصاد کشور تزریق کنیم.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی برای اینکه در بحث معیشت بیش از این به مردم عزیز فشار وارد نشود در بودجه سال 98 به دولت اجازه داد که مبلغ 14 میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی با قیمت پایین اختصاص دهد، ولی نه تنها تاکنون کالاهای اساسی با قیمت پایین به دست مردم نرسیده، بلکه متاسفانه شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی هستیم.دولت به مجلس گزارش دهد چه کار کرده است و هیات رئیسه نیز از دولت بخواهد و  چنانچه گزارشی ارائه کرده است بیان کنند که برای معیشت اقشار آسیب پذیر و ضعیف کشور و دهک های پایین چه کار کرده اند؟

کاظم زاده با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌ خود با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مانند نبود راه های ارتباطی ،نبود بستر برای حمایت از کشاورزی و نبود بستر لازم برای جذب گردشگر داخلی و خارجی و عدم سرمایه گذاری در گذشته باعث فقر عمومی و افسردگی شده است، گفت: این موضوع در تعداد خودکشی خود را نشان داده است، توجه به نشاط جوانان از ضروریات فوری منطقه است و ضرورت سرمایه گذاری با توجه به مزیت های بی بدیل، همچنین جبران عقب ماندگی یک اصل بدیهی در منطقه است.اما اقدامات خوب در 3 سال اخیر در شروع پروژه هایی که می بایست سی سال پیش شروع می‌شدند نویدبخش است، ولی کافی نیست.

نماینده مردم دهلران گفت: از ستاد نیروهای مسلح می‌خواهم با توجه به مستندات موجود به خواست عمومی مردم حوزه انتخابیه بیان کرد، در خصوص اعلام جنگی بودن مناطق تسریع کند آیا این موضوع تحمیل محرومیت دیگر بر این مناطق محروم است؟کشاورزان سیل زده با توجه به خسارات وارده در سیل فرودین ماه امسال منتظر دریافت خسارات به مزارع و پمپاژهای آب کشاورزی هستند،مراسم اربعین نزدیک است ، مردم منتظر گشایش مرز دهلران در اربعین امسال هستند ، تخصیص اعتبار و اجرای زیرساخت در راستای مراسم اربعین در استان ایلام به ویژه حوزه انتخابیه ام در دستورکار قرار گرفته و تسریع شود.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مجلس احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد