Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:55:57 GMT

۱۲ هزار شغل در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۷۲۹۱

۱۲ هزار شغل در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود

محمد مخبر عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های مشارکت اقتصادی در جمع خبرنگاران افزود: همچنین پروژه‌های زیربنایی و رفاهی در شهرستان‌هایی مانند نهبندان و سربیشه انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای ادامه طرح‌های توسعه‌ای که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اجرا شده نیز اعلام آمادگی می‌کنیم تا از نهایت ظرفیت‌ها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: طرح توسعه‌ای این ستاد تاکنون ۱۳ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان در این استان ایجاد کرده است که بخشی از آنها در این سفر افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام اقدامات زیادی از جمله پروژه‌های زیربنایی، رسیدگی به بیماران، ساخت بیمارستان، قرض‌الحسنه، خانه بهداشت و ساخت مدارس را انجام می‌دهد اما کار اصلی ما ایجاد اشتغال است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عصر امروز (دوشنبه) بدو ورود به بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی و مسئولان این استان قرار گرفت و در گلزار شهدای بیرجند به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۲ طرح مشارکت اقتصادی بنگاه محور با مشارکت بنیاد برکت شامل جوجه تن طلا که محصول آن جوجه یکروزه است و مزرعه پرورش مرغ تخم‌گذار، با حضور محمد مخبر در خراسان جنوبی افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های مشارکت اقتصادی، طرح اشتغالزایی اجتماع محور سحاب (سرمایه گذاری حمایتی  اشتغال برکت) در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان، دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با استاندار خراسان جنوبی و امضای تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری خراسان جنوبی از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه مخبر و هیات همراه به استان است.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره اشتغال زایی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور