Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشوری طرح ملی المپیاد دادرس گفت: تیم دانش آموزان دختر دبیرستان متوسطه اول ستایش این ناحیه موفق شدند مقام سوم هفدهمین دوره رقابت طرح ملی دادرس را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۳۱ تیم از استان‌های مختلف در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، افزود: تیم دانش آموزی دبیرستان دخترانه متوسطه اول ستایش، تمرینات خود را به صورت فشرده و تخصصی دنبال کرده بود در این مسابقات و در بخش اسکان و آزمون کتبی ۲ مدال طلا و در بخش حمل تخصصی مصدوم مدال برنز و به طور کلی مقام سوم این المپیاد کشوری را از آن خود کرد.

نیسی گمراوی بیان داشت: رشته‌های پانسمان و پانداژ، اسکان اضطراری، پناه گیری، خروج ایمن، حمل مصدوم، آتل بندی و شکستگی، اطفاء حریق، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیا قلبی ریوی از دیگر بخش‌های این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات المپیاد طرح ملی دادرس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی

عبدالباسط فلاحی شناگر کردستانی، مدال‌های رنگارنگ رقابت‌های قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در رده جوانان را درو و یک رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.

 وی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

 رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد