Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن تنابنده، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، پانته آ بهرام و هوتن شکیبا هفت چهره مهم تئاتری هستند که این روزها حسابی در سینما کارشان رونق گرفته و یکی از چند گزینه‌ شاخص فیلمسازها برای بازی در آثارشان هستند.

اخبار چهره ها _  به موقعیت کنونی و مسیر بازیگری چهار چهره تئاتری این گزارش که هر یک در سینما با یک یا دو فیلم حضور دارند، اشاره کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن تنابنده بعد از «استشهادی برای خدا» و «هفت دقیقه تا پاییز»، سال ۸۹ فیلمنامه «ندارها» را نوشت و با بازی در «سن پترزبورگ» موفقیت زیادی به دست آورد. اوج کار تنابنده، مجموعه پرمخاطب «پایتخت» بود که به یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی ایران تبدیل شد. از بین تئاترهایی که وارد سینما شدند، او از لحاظ کسب سیمرغ بلورین رکوردار است.

نوید محمدزاده از سال ۹۲ به شکل جدی وارد سینما شد. او از آن سال تاکنون رکوردی عجیب از خودش به لحاظ سیمرغ و نامزدی سیمرغ جا گذاشته است. از سال ۹۳ تا ۹۷ ده فیلم فیلم بازی کرد که اکثر آنها جزو آثار موفق سینما بودند و جوایز زیادی کسب کردند.

سحر دولتشاهی اولین کار تصویری خود را سال ۸۴ با «چهارشنبه سوری» شروع کرد و سال ۹۰ برای اولین بار به خاطر بازی در «طلا و مس» نامزد سیمرغ شد. نقطه عطف اصلی کارنامه‌اش نقش کوتاه «عصر یخبندان» است. دولتشاهی بعد از این فیلم حسابی پر کار شد و از سال ۹۳ تا ۹۷ یازده فیلم بازی کرد. او در حال حاضر مشغول بازی در سریال «قورباغه» است.

شبنم مقدمی اولین بار بازی‌اش در سریال «زیر تیغ» مورد توجه قرار گرفت اما بازی در فیلم «فرزند خاک» نقطه عطف کارنامه بازیگری‌اش شد.او همزمان با سینما، فعالیتش را در تلویزیون و نمایش خانگی ادامه داد. در حال حاضر هم، بازی در «هیولا» یکی از عوامل موفقیت این سریال به حساب می‌آید.

نقش حبیب «لیسانسه‌ها» نقطه عطف ورود هوتن شکیبا به عرصه تصویر بود. او جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی را برای این سریال از جشن حافظ دریافت کرد. شکیبا در «شبی که ماه کامل شد» تحسین مخاطبان و منتقدان را برانگیخت و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

امیر جعفری دیگر چهره مطرح این فهرست است که با درخشش در نمایش های «دل سگ»، «شکلک»، «کاغذ پاره ها» و ... حالا جایگاه مستحکمی در عرصه سینما دارد. او‌ نخستین بار با حضور در سریال «بدون شرح» مطرح شد و به زودی کمدی «زیر نظر» با بازی او در سینماها اکران می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امیر جعفری محسن تنابنده هوتن شکیبا شبنم مقدمی سحر دولت شاهی بازیگر مشهور سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه 

چرا حومه‌های بسیاری از شهرها زشت و دل‌آزارند؟


مو، روی لاله گوش نشانه چیست؟
نتایج جالب یک پژوهش علمی درباره زنان


عکسی جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰


تیپ شیک بازیگر نجلا در کنسرت آقای خواننده


کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید

عکسی دیده نشده از زندان اوین در سال ۱۳۶۵


تغییر چهره «خاله الیویا» در قصه‌های جزیره بعد از ۳۴ سال


انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود!


تغییر چهره «سعید» سریال متهم گریخت در ۳۰ سالگی


فلفل تند باعث افزایش عمر می‌شود


یسنا، دخترک چهارساله‌ی گلستان، بالاخره پیدا شد
گرد پیری بر چهره مردِ جذاب سریال گاندو نشست


این ویتامین‌ها در کاهش یبوست موثر هستند
خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری
با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار، جوان شوید


۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان


بازداشت رئیس بانکی که فقط به معتاد‌ها وام می‌داد


خوردن سیب زمینی جوانه زده ضرر دارد؟

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه