Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: سه اردوی دیگر تا اعزام به جهانی قزاقستان داریم و باید ببینیم شرایط به چه شکلی پیش می‌رود که بتوانیم در خارج از تهران نیز اردو داشته باشیم. ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تغییر برنامه تدارکاتی تیم ملی آزاد پیش از جهانی 2019 اظهار داشت: قرار بود به تورنمنت لهستان برویم که با توجه به اینکه با مشکل ویزا مواجه شدیم یا اینکه سایت سفارت لهستان باز نشد، مسابقه را تغییر دادیم و قرار شد در تورنمنت گرجستان که 15 تا 20 مرداد ماه برگزار می‌شود شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا تغییری در لیست نفراتی که قرار بود به لهستان بروند، در جام جایزه بزرگ گرجستان ایجاد می‌شود؟ تصریح کرد: بله، لیست تغییراتی دارد. نفراتی که قرار است به گرجستان بروند اردو را دیگر ترک نمی‌کنند و در خانه کشتی می‌مانند.

حبیبی در خصوص اینکه آیا تیم ملی اردوی خارج از تهران نیز خواهد داشت؟ گفت: کادرفنی این را می‌خواهد. سه اردوی دیگر تا اعزام به جهانی قزاقستان داریم و باید ببینیم شرایط به چه شکلی پیش می‌رود که بتوانیم در خارج از تهران نیز اردو داشته باشیم.

سرپرست تیم ملی آزاد با تاکید بر اینکه در هیچ‌یک از اوزان اردونشینان با مشکل حریف تمرینی مواجه نیستند، تاکید کرد: با توجه به اینکه تمرینات‌مان با تیم امید برگزار می‌شود در همه اوزان حریف تمرینی داریم و مشکلی وجود ندارد.

دبیر: سوریان همه اختیارات من را دارد/ نصیرزاده استثنایی است و لابی‌هایش بی‌نظیر بود

 

انتهای پیام/

 

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی در شیراز

سرهنگ کاووس حبیبی شامگاه یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محله‌های شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اردو تیم ملی/المپیکی‌ها جمع شدند
  • برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با ۶ کشتی‌گیر
  • برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • نبرد لیست‌ها در تهران
  • بازی غرب برای گرجستان: موذیانه، خطرناک و بی‌رحمانه
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • آدم ربایی در شیراز