Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خلف باغی روز سه شنبه در نامه‌ای به استاندار یزد در این خصوص نوشته است: متوسط زمان صدور پروانه گلخانه و قارچ خوراکی از ۱۰۲ به هفت روز ، پروانه دام از ۱۶۴ به ۱۷ روز ، پروانه شیلات از ۶۹ به ۱۶ روز و پروانه طیور از ۱۵۸ به ۱۲ روز کاهش یافته است.
 وی همچنین اظهار امیدواری کرد با همکاری سایر دستگاه های مربوطه در صدور استعلام ها ،  زمان فرآیندها به کمتر از یک هفته کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلف باغی اعلام کرده: طبق آمار ارسالی از سازمان مرکزی، استان یزد ، پیشتاز در کاهش زمان صدور پروانه و مجوزهای کشاورزی شده است.
 رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد افزوده است : عمده فعالیت‌های نظام منوط به واگذاری‌هایی است که از طریق قانونگذار بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، افزایش بهره وری و قانون جامع دامپروری به این سازمان واگذار شده است.
خلف باغی همچنین در نامه ای به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به پیگیری های سازمان نظام مهندسی و نامه معاون برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی به مدیرعامل بانک کشاورزی ، از ابلاغ پذیرش طرح‌های توجیهی تهیه شده سازمان نظام مهندسی برای دریافت تسهیلات متقاضیان توسط بانک‌ها خبر داده است. 
 بر اساس اعلام سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد ، این مجموعه در چند ماه اخیر با پیگیری مکرر ، برای کاهش فرآیند صدور پروانه ها و ایجاد کسب و کار ، گام‌های موثری برداشته است.
۱۹۶۸/ ۶۰۱۴/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، منوچهر فتاحی امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه و قضات محاکم عمومی و انقلاب این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به سازش طرفین دعوی در دستور کار قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب این استان، افزود: طی سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها، مشکلات، حجم بالای ورودی پرونده‌ها و سختی رسیدگی به آنها در مجموع عملکرد مطلوب و رو به رشدی داشتیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

وی خطاب به قضات تاکید کرد: در اجرای شاخص‌های سند تحول قضائی و عملیاتی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشید.

فتاحی اظهار امیدواری کرد: محاکم عمومی و انقلاب این استان در سال جدید بر اساس شاخص‌های ابلاغی سند تحول قضائی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

کد خبر 750089

دیگر خبرها

  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم