Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به همراه سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان روز دوشنبه از مناطق سیل زده شهر پلدختر و کارگاه شماره یک موسسه مسکن بسیجیان  در روستای سراب حمام بازدید کرد.

وی همچنین از مناطق آسیب دیده از سیل روستای چم مهر بازدید کرد و در جریان روند بازسازی منازل مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین در جمع نیروهای بسیجی حضور یافت و ضمن گفتگو با آن ها در جریان مشکلات حوزه بازسازی مناطق سیل زده قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، نیروهای بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از ابتدای وقوع سیل در کنار مردم سیل زده حضور یافته بود در جریان اقدمات پس از سیل نیز در حوزه ساخت و ساز واحدهای خسارت دیده وارد شده است.

سپاه های معین نیز در هر یک از مناطق سیل زده حضور دارند تا قبل از آغاز بارندگی های پاییز خانه های تخریب شده را برای مردم لرستان آماده کنند.

کد خبر 4679883

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین غلامرضا سلیمانی پلدختر مناطق سیل زده کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل