Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;گفت: در طی دو هفته اخیر ماموران پلیس راه با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طرح برخورد با خودرو‌های مسافربر شخصی اجرا کردند که در این بین ۱۳۹ دستگاه خودرو مسافربر شخصی اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودرو‌های مسافربر شخصی که بدون توجه به قوانین و مقررات حمل مسافر در پایانه مهران اقدام به حمل مسافر می‌کنند از تردد آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

همتی زاده بیان کرد: وجود مسافربر‌های شخصی در شهرستان مهران یکی از مهمترین معضلات جدی برای ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر تبدیل شده و باعث اخلال در نظم ترافیک شده‌اند.

وی بیان کرد: متاسفانه اکثر مسافران به دلیل عدم آگاهی کافی با قوانین و مقررات حمل مسافر باخودرو‌های مسافربر شخصی سوار می‌شوند در حالی که هیچگونه مسئولیت و امنیتی برای مسافران وجود نداشته و احتمال هرگونه سوء استفاده وجود دارد که حتی المقدور از خودرو‌های عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: باتوجه به اینکه خودرو‌های مسافربر شخصی تحت نطارت هیچ شرکتی نبوده و نظارت کافی بر روی آن‌ها صورت نمی‌گیرد از این رو سهم قابل توجهی از تصادفات جاده‌ای را به خود اختصاص می‌دهند.

وی افزود: ساماندهی و کنترل و نظارت بر ناوگان ترمینال مسافری مرز مهران در دستور کار این پلیس قرار گرفته و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ن

 نظارت جدی پلیس  بر ناوگان مسافری مرز مهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری