Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد که در پایان دیدارهای مقدماتی رحمان عموزاد در وزن 48 کیلوگرم، مهدی ویسی در وزن 55 کیلوگرم و امیرحسین فیروزپور در وزن 80 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند، سالار حبیبی در وزن 110 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و امیرحسین متقی در وزن 65 کیلوگرم در گروه بازنده ها حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر نیکولازی سانتلادزه از گرجستان را شکست داد وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل  یوتو نیشوچی از ژاپن با نتیجه 4 بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عموزاد در این مرحله استیو پولین از آمریکا را با نتیجه 12 بر صفر شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال کامران بک کاداموف از ازبکستان است.

در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر آلین سیوریچی از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ریکو سوگانوما از ژاپن با نتیجه 15 بر 5 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ویسی  در این مرحله با نتیجه 8 بر 6 از سد روبرت هاوارد از آمریکا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی به مصاف امیدجان جلال اف از ازبکستان می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین متقی در دور اول با نتیجه 12 بر یک میکا لمکوئل از آفریقای جنوبی را شکست داد. وی در دور دوم در مصاف با جبرئیل گادجیف از آذربایجان با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی نیز به گروه بازنده ها راه یافت. متقی در این گروه ابتدا باید با توپال از ترکیه مبارزه کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف کرا از ژاپن خواهد رفت و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دیدار رده بندی به مصاف پاتسیناشویلی از کشور گرجستان برود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر یاش از هند را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 16 بر 7 از سد ایون دمیان از مولداوی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف ارسلان باگایف از روسیه می رود.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم سالار حبیبی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر مقابل استپان علی آکسی اف از بلاروس به پیروزی دست یافت . وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی داوید مچیدلیدزه از اوکراین را با نتیجه 9 بر 4 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف حبیبی در این مرحله با نتیجه 8 بر 5 مغلوب آرساماج زاسیف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.   فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند