Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمین عابد برای دومین بار برابر نماینده رژیم صهیونیستی قرار نگرفت.

طرفداری- ثمین عابد خجسته برای دومین سال متوالی در سفر به آفریقا و حضور در تورنمنت‌های این قاره برای کسب امتیاز در رنکینگ المپیکی، با مشکل مواجه شدن به حریفانی از رژیم صهیونیستی برخورد کرده است.

به گزارش سایت ورزش زنان؛ این مشکل سبب شد ثمین عابد خجسته در حالی که در جدول مسابقات بین المللی نیجریه قرار داشت سفر خود به این کشور را لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدمینتون باز جوان ایران، پیش از سفر به نیجریه در ۳ تورنمنت در کشورهای بنین،ساحل عاج و غنا شرکت کرده بود و نیجریه آخرین دور مسابقاتی وی در این سفر محسوب می‌شد اما ثمین مجبور شد از غنا به جای سفر به نیجریه، به ایران برگردد و قید مسابقات نیجریه را بزند.

استعداد بدمینتون ایران برای حضور در مسابقات بین المللی نیجریه هزینه‌های لازم را پرداخت کرده بود اما اصابت قرعه دور اول با حریفی از رژیم صهیونیستی اتفاقی تکراری برای او بود. یک سال قبل او در غنا، فرصت رسیدن به فینال را داشت اما به دلیل اینکه در فینال با نماینده رژیم صهیونیستی مواجه نشود، در نیمه نهایی از مسابقه امتناع کرد و به مدال برنز رسید.

این تقابل نامیمون این بار در دور اول مسابقات نیجریه برای او رخ داده است. درست در بدترین زمان ممکن. این در حالی است که بدمینتون باز جوان و جویای نام برای رسیدن به امتیاز لازم در رنکینگ جهانی، نیازمند حضور در تورنمنت‌ها و کسب نتیجه است. بدمینتون باز جوان اما برای دومین بار پای “اصول” ایستاده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان آغاز شد و نماینده ایران در دور نخست به پیروزی رسید.

 نوشاد عالمیان در سه گیم متوالی موفق به شکست بازیکن بلژیک شد.

امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران فردا (پنجشنبه) به رقابت می‌پردازد.

نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی با توجه به رنکینگ جهانی به این مسابقات دعوت شدند و نیما عالمیان هم در لیست انتظار بود اما در نهایت نتوانست در این مسابقات شرکت کند.

نوشاد عالمیان به دنبال ارتقای رنکینگ جهانی خود است.

دیگر خبرها

  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد