Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید گران قیمت اتلتیکو مادرید ضمن اینکه تاکید دارد تنها هدفش کمک به این تیم برای رسیدن به اهدافش خواهد بود، می گوید به فشارها عادت کرده است.

طرفداری- ژائو فلیکس می گوید قبل از امضای قرارداد، با دیگو سیمئونه صحبت داشته که همان گفتگو برای متقاعد شدنش به منظور آمدن به اتلتیکو مادرید کافی بوده است.

ژائو فلیکس، خرید جدید و 126 میلیون یورویی اتلتیکو مادرید، پای گفتگویی مفصل با آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس
نشسته است و در آن از تمایل به برنده شدن، اولین تجربه در دربی مادرید ، طرفداران اتلتیکو و موضوعاتی دیگر صحبت کرده است. این مصاحبه را می خوانیم: 

در این چند هفته ای که در کنار هم تیمی های خود بوده ای و آنها را بیشتر شناخته ای، اوضاع را چگونه دیده ای؟

بسیار خوشحال هستم و هم تیمی هایم به خوبی من را پذیرفته و از من استقبال کرده اند و برای ادغام و همبسته سازی من با تیم، کمک زیادی به من کرده اند. صادقانه اگر بخواهم بگویم همه چیز واقعا خوب پیش می رود.

هواداران اتلتیکو مادرید برای فصل جدید امید زیادی به تو و سبک بازی تو دارند.

به بهترین شکلی که می توانم تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم به باشگاه کمک کنم. چیزی که در اتلتیکو برجسته است شور و شوق است و اینجا مثل یک خانواده به حساب می آید. در اینجا همه مثل برادران یکدیگر هستند و از آغاز کارم در باشگاه، این موضوع را دیده ام.

تو پیشنهاداتی از سایر باشگاه ها نیز داشتی اما اتلتیکو مادرید را انتخاب کردی و طرفداران به خاطر این موضوع از تو سپاسگزار هستند. چرا اتلتیکو را انتخاب کردی؟ 

زیرا باشگاهی بزرگ است. زیرا واقعا به خوبی کار می کنند تا بازیکنان خود را رشد دهند و تاکنون این را دیده ام. همچنین به خاطر دیگو سیمئونه که به خوبی با مهاجمان کار می کند و این موضوعاتی که به آن اشاره کردم در تصمیمی که گرفتم تاثیر داشت. 

قبل از امضای قرارداد، با سیمئونه صحبتی داشتی؟

فقط یک بار صحبت داشتیم و همان نیز کافی بود.

سیمئونه چه چیزی گفت؟

او به من گفت که من می توانم چیز های زیادی را یاد بگیرم، می توانم رشد کنم و موضوعاتی دیگری که بین من و او باقی خواهد ماند.

تو قابلیت های خود را در بازی دوستانه روز جمعه اتلتیکو مادرید برابر رئال مادرید نشان دادی. آن بازی اولین دربی تو بود. هرچند این بازی یک دیدار دوستانه محسوب می شد اما همه چیز فوق العاده پیش رفت.

آن دیدار یک آغاز رویایی بود و من واقعا خوشحالم. آن بازی اولین دربی من بود و انجام آنچه که انجام دادم ساده نبود. به این خاطر خوشحالم و آن بازی بهتر از آنچه که من امید داشتم پایان یافت. هرگز آن را اینگونه تصور نمی کردم اما خوشحالم که تیم پیروز شد. 

طرفداران فکر می کنند تو یکی از برترین های لالیگا خواهی بود. 

امیدوارم اینگونه باشد اما به آن فکر نمی کنم. من می خواهم کارم را انجام دهم و سبک بازی خود را برای کمک به تیم عرضه کنم. من قبلا گفته ام که اگر هر چیزی که طرفداران در موردش صحبت می کنند بتواند رخ دهد، فوق العاده خواهد بود اما باید به روشی نرمال انجام شود. فقط اگر تیم، عالی کار کند و اوضاع خوب پیش برود در بین سه یا چهار بازیکن برتر لالیگا قرار خواهم گرفت. تنها امید و هدف من کمک به تیم است. آنچه که در حال حاضر می توانم انجام دهم همین است.

در سن 19 سالگی، تو مجبوری با فشار زیادی سر و کار داشته باشی که معمولا به بازیکنی با این سن وارد نمی شود. 

بله من 19 سال سن دارم اما این حرفه من است و به آن عادت دارم. 

تو گفتی به آن عادت داری. 

درست است. سال اول حضورم در بنفیکا به ویژه در آغازش ساده نبود. اما سپس با کمک هم تیمی هایم، همه چیز به خوبی از کار درآمد. امیدوارم در اتلیتکو نیز همینگونه باشد. 

ترس دیگری که طرفداران اتلتیکو دارند این است که لالیگا برای تو بیش از حد فیزیکی خواهد بود.

هیچ چیزی نمی تواند من را برای بازی کردن فوتبال متوقف کند. ممکن است از نظر فیزیکی قوی نباشم اما ویژگی هایی را در اختیار دارم که دیگران آن را ندارند و همین مسئله به من کمک خواهد کرد. 

در دربی روز جمعه و همچنین در اولین بازی تدارکاتی برابر نومانسیا، تو در کناره ها بازی کردی اما به مرکز نیز حرکت می کردی. در چه پستی تمایل به بازی داری؟

این درست است که در کناره ها بازی کردم اما مربوط به زمانی می شد که تیم در حال دفاع کردن بود. هنگام حمله، از کناره ها فاصله می گرفتم و به مرکز می آمدم. از مربی خواستم که اینگونه بازی کنم. بازی در وسط را دوست دارم. در آن پست آزادی عمل برای حرکت کردن دارم و می توانم توپ را برای مهاجم بفرستم. 

به عنوان یک هافبک هجومی، تو در گلزنی تبحر داری. آیا برای گل ها، تعدادی را مشخص کرده ای؟

تعیین نکرده ام که به چه اندازه ای باید گل به ثمر برسانم و نمی خواهم در موردش صحبت کنم. جزء به جزء و بازی به بازی و گل به گل پیش خواهم رفت و سپس در انتها بیایید صحبت کنیم!

اتلتیکو مادرید، قهرمانی در لیگ قهرمانان را به عنوان یک هدف برای خود در نظر دارد. جامی که در برابر آنها مقاومت می کند. سال گذشته آنها امیدوار بودند آن را به دست بیاورند اما اینگونه نشد. مبارزه برای قهرمانی در این رقابت ها را چگونه می بینی؟ 

از وقتی بچه بودم، لیگ قهرمانان یک رویا برای من بود و تلاش می کنیم برای آن مبارزه کنیم. فتح لیگ قهرمانان با اتلتیکو باور نکردنی و خارق العاده خواهد بود.

بسیاری قهرمانی در لالیگا را مهم در نظر می گیرند. رقابتی نزدیک و شانه به شانه با رئال مادرید و بارسلونا....

قطعا لالیگا مهم است و برای دستیابی به آن تلاش و مبارزه خواهیم کرد اما لیگ قهرمانان چیز دیگری است. 

بازیکنانی مثل لمار، کوکه، اوبلاک، سائول و غیره در اتلتیکو حضور دارند که همگی بازیکنان خوبی هستند. آیا آنها تو را غافلگیر و سورپرایز کرده اند؟ 

 آنها واقعا بازیکنانی خوب هستند و برای بازی کردن در اتلیتکو مادرید یک بازیکن باید خوب باشد. من نمی توانم فقط یکی از آن ها را انتخاب کنم زیرا همگی واقعا خوب هستند. 

تو در بازی مقابل رئال مادرید، دیگو کوستا را در کنار خود داشتی. چه فکری در مورد این هم تیمی خود داری؟

او واقعا مهاجم خوبی است که مثل سایر اعضای تیم کیفیت زیادی دارد.

کمی در مورد شخصیت تو صحبت کنیم. برای شروع، در مورد نام خانوادگی تو می پرسیم. نام و نام خانوادگی تو ژائو فلیکس سکوئرا است اما اولین نام خانوادگی تو (فلیکس)، به نام خانوادگی مادرت مربوط است که باعث کنجکاوی است. 

قراردادن نام خانوادگی مادرم یعنی فلیکس، نسبت به نام خانوادگی پدرم یعنی سکوئرا ساده تر است. نام خانوادگی پدرم خیلی بزرگ و طولانی است. درست است و این باعث کنجکاوی می شود اما در پشت آن چیزی نیست و دلیل خاصی برای آن وجود ندارد.

با اینکه جوان هستی اما شخصیت آرامی داری. به نظر نمی رسد زیاد اهل معاشرت باشی.

دوست دارم در کنار خانواده باشم و آرامش داشته باشم. گاهی اوقات معاشرت و رفتن به مکان ها را دوست دارم اما بدون جلب توجه زیاد.

تو نشانه هایی از علاقه و محبت را دریافت کرده ای. اما آیا شهرت آزارت می دهد؟

نه، منظورم از جلب توجه این نبود. زیباست که علاقه طرفداران را دریافت کنم و به ابراز احساسات طرفداران علاقه دارم اما در عین حال زمان برای هر کاری در جای خودش وجود دارد.

تو، این ابراز علاقه را در استادیوم واندا مترو پولیتانو خواهی دید.

هنوز در این ورزشگاه بازی نکرده ام و تا شروع لالیگا نمی توانم در آن بازی کنم. اما در بازی برابر نومانسیا، این که طرفدارانمان چگونه هستند را دیدم. من فهمیدم در کل فصل چه چیزی در انتظار ماست.

اولین بازی خود در این ورزشگاه و با این هواداران را چگونه تصور می کنی؟

واندا مترو پولیتانو ورزشگاه جدیدی است و واقعا زیباست. می دانم که طرفداران از تیم حمایت زیادی می کنند و جو آن باید فوق العاده باشد. اولین بار بازی کردن در این ورزشگاه خاص خواهد بود. 

تو در مورد 'بازی به بازی' که روش سیمئونه است صحبت کرده ای...

بله اما ما می خواهیم تا آنجا که می توانیم در همه بازی ها پیروز باشیم. اما باید جزء به جزء پیش رفت و مغرور نشد. باید تلاش حداکثری کرد تا بتوان به اهداف رسید.

آیا می توانی این کار ها را انجام دهی و بازیکنی موفق در اتلتیکو باشی؟

گاهی اوقات جلو رفتن تحت فشار ساده نیست و باید خود را از آنچه گفته می شود دور کرد. اما بدیهی است که من جاه طلب هستم و می خواهم برنده باشم. چه کسی از برنده شدن بدش می آید؟ 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن و رئال سه شنبه شب در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی رفت دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است و رئال هفته بعد میزبان بایرن در بازی برگشت خواهد بود.

دو تیم بارها و بارها در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته اند و در سال های اخیر همواره رئال بوده که توانسته باشگاه مونیخی را حذف کند اما رئالی ها یک خاطره بسیار تلخ هم از بایرن دارند.

هرچند رئال در سال های 2014، 2017 و 2018 توانسته بایرن را از رسیدن به مراحل بالای لیگ قهرمانان محروم کند و در دو مورد اجازه نداد فینالیست شود، اما بایرن در صفحات اجتماعی خود با انتشار تصاویر و ویدیوی بازی سال 2012 دو تیم، داغ رئالی ها را تازه کرد.

بایرن بازی رفت نیمه نهایی را در مونیخ 2-1 برده بود ولی در بازی برگشت رئال 2-1 پیروز شد تا بازی به پنالتی ها برود. در نهایت بایرن بود که توانست رئال را شکست دهد و به فینال برود. ژوزه مورینیو اخیرا در یک مصاحبه گفت که آن شب برای اولین و آخرین بار از غم یک شکست گریه کرد. 

امسال نیز شرایط مشابه است و بایرن در بازی رفت میزبان است. اتفاق 12 سال پیش تکرار خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟