Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با محکومیت جنایت وحشتناک ائتلاف سعودی در بازاری در صعده آن را نشانه شکست و ناکامی رژیم آل‌سعود دانست.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: «اتهام‌های سعودی درباره اینکه انصارالله یمن این بازار را هدف قرار داده واهی و باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

علی القحوم اعلام کرد: «تجاوز‌هایی که علیه یمن صورت می‌گیرد در وهله نخست آمریکایی بوده و عربستان صرفاً ابزاری در دست آمریکاست.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن محور مقاومت عربستان تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه سعودی «الشرق»، ظهر امروز شنبه، به نقل از منابع خود توافق آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا را قریب‌الوقوع دانست.

این منبع نوشت: «توافق میان حماس و اسرائیل قریب‌الوقوع است؛ اگر موانع جدیدی ایجاد نشود.»   الشرق می‌گوید واشنگتن ضمانت‌های لازم را از طریق میانجیگران برای توقف جنگ و خروج نیروهای اسرائیلی از غزه داده است. به گفته این رسانه سعودی، توافق دست‌کم در سه مرحله انجام خواهد شد و آمریکا برای انجام این توافق ضمانت داده است. شبکه الشرق همچنین اضافه کرد در مرحله آتی، اقدامات در جهت یک توافق ملی برای اداره غزه و بازسازی آن متمرکز خواهد بود. این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تا لحظه انتشار این گزارش واکنشی به این اخبار نشان نداده است.   با این حال، حماس دیشب اعلام کرد که برای تکمیل گفت‌وگوها هیئتی به قاهره اعزام خواهد کرد.   در بیانیه‌ای که حماس دیشب آن را منتشر کرد، اشاره شد که این جنبش با پیشنهاد ارائه‌شده برای آتش‌بس برخورد مثبتی داشته است.   شبکه «الجزیره» نیز، امروز، گزارش داد که هیئت قطری برای شرکت در مذاکرات آتش‌بس به مصر می‌رود. قطر یکی از میانجیگران اصلی میان دو طرف طی ماه‌های گذشته بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • شمال یمن بمباران شد