Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سعید موتمنی  اظهار کرد: در چند ماه اخیر که با دستور دادستانی قیمت‌ها از آگهی‌های خرید و فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی حذف شده بود، شاهد بهبود وضعیت قیمت‌ها در بازار بودیم و اصطلاحا بازار خودش را پیدا کرده بود.

اخبار اقتصادی- وی ادامه داد: تنها کارکرد سایت‌های اینترنتی در بازار خودرو این است که به گروه‌های صد نفره دلالان و سودجویان بازار خودرو این فرصت را می‌دهند تا نسبت به بازارسازی و قیمت‌سازی کاذب و التهاب بازار، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با بازگشت دوباره قیمت‌ها به بازار مجازی خودرو می‌خواهند بازاری که آرام شده بود و تعادل نسبی داشت را دوباره بهم بزنند، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در حالیکه امروز در بازار واقعی قیمت پراید ۱۱۱ معادل ۴۸ میلیون تومان است مشاهده می‌کنیم که در برخی از آگهی‌های خرید و فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی، قیمت فروش این محصول را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران ادامه داد: این کاری است که تیم‌های چند ۱۰ نفری سودجویان انجام می‌دهند. آنها به یک باره چند ۱۰ آگهی فروش خودرو با قیمت بالا و اصطلاحا فیک برای یک خودروی خاص اعلام می‌کنند و به این ترتیب اقدام به قیمت‌سازی کاذب برای خودروها می‌کنند.

وی تاکید کرد: هشدار می‌دهیم که بازگشت قیمت‌ها به آگهی‌های خرید و فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی تاثیر منفی بر ثبات قیمت‌ها و آرامش در بازار خودرو خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، چند ماه پیش که بازار خودرو با التهاب شدیدی روبرو شد، برخی کارشناسان این موضوع را ناشی از فعالیت گسترده دلالان در سایت‌های اینترنتی خرید و فروش خودرو دانسته و در نتیجه با دستور مقام قضایی، قیمت‌ها از آگهی‌های خرید و فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی حذف شد.

با این حال از روز گذشته قیمت‌ خودرو به این سایت‌ها بازگشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازار خودرو خرید و فروش خودرو آگهی های اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن