Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار ما از تیراندازی زیاد است و امیدواریم بتوانند با کسب مدال موفقیت‌های خوبی بدست آورند و با توجه به امکاناتی که هست در همین حد نیز پاسخگو باشند. ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از سایت اهداف پروازی و سالن های فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در محل تمرین تیم ملی اهداف پروازی و تفنگ و تپانچه ایران در مجموعه ورزشی آزادی از آخرین وضعیت این تیم ها آگاهی یافتند.

رئیس فدراسیون تیراندازی نیز گزارشی از شرایط تیراندازان کشور ارائه داد.

 سلطانی‌فر نیز با تعدادی از ملی پوشان این رشته گفت‌وگو کرد و مربیان و کادر فنی این فدراسیون آخرین وضعیت ملی پوشان برای کسب سهمیه المپیک را تشریح کردند.

علی دادگر در این‌ بازدید گفت:  امیدوارم فدراسیون تیراندازی بتواند در پایان سال جاری یکی از فدراسیون‌های خوب ورزش کشور باشد و بتواند در رویدادهای مهم پیش رو مدال‌های خوشرنگی بگیرد.

الهام هاشمی مربی تیم ملی تیراندازی کشورمان یادآور شد: امیدوار است تیراندازی بتواند موفقیت های خوبی به دست بیاورد. ورزشکاران ما در شرایطی تمرین می‌کنند که این روزها به دلیل عدم تجهیزات سرمایشی مناسب در سالن 50 متر مجبور هستند در سالن دیگری که مختص این ماده نیست تمرین کنند.

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: انتظار ما از تیراندازی زیاد است و امیدواریم بتوانند با کسب مدال موفقیت‌های خوبی بدست آورند و با توجه به امکاناتی که هست در همین حد نیز پاسخگو باشند. ما ورزشکاران خوب با استعداد و با انگیزه‌ای در این رشته داریم که در تک تک مسابقات شاهد تک ستاره هایی از تیراندازی هستیم که می‌درخشند.

وی افزود: دادگر از مدیران قدیمی ورزش هستند. امیدواریم که در آینده تیراندازی درخشش بیشتری داشته باشد و تنها به کسب سهمیه المپیک اکتفا نکند. ما می‌دانیم که با تیراندازی روز دنیا فاصله داریم اما از بین 45 مدالی که این رشته در بازی‌های المپیک دارد شاهد این هستیم که در توزیع مدال‌های المپیک یک برنز هم نمی‌توانیم بدست بیاوریم. این در حالی است که با توجه به میزان علاقمندی جوانان و نوجوانان به این رشته  و انگیزه دوستان و تلاش بیشتر ، وقت آن رسیده سهم قابل توجهی از این مدال‌ها را بدست آوریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سرمایه گذاری فدراسیون تیراندازی در رده‌های سنی پایه تصریح کرد : ورزشکاران زیادی در رده‌های سنی زیر 17 و 18 سال تمرین می‌کنند که خوشبختانه در رقابت‌های مختلف هم مقام‌هایی بدست آمده و امیدهای آینده تیراندازی هستند و ان‌شالله برسیم به روزی که در آوردگاه مهم المپیک از 45 مدال ، سهمی داشته باشیم.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی 10 مردادماه برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.   همچنین فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد. ­

دیگر خبرها

  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی