Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  غلامرضا لطفعلیان گفت: با توجه به اینکه سیل و بارش‌های شدید موجب شد فصل کاری فروردین و اردیبهشت را از دست بدهیم، اما با جبران این وقفه، ۳۰۰ کیلومتر خطوط شبکه توزیع و تغذیه احداث شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۵۲۰ هزار مشترک گاز در لرستان وجود دارد اظهار داشت: در راستای توسعه رفاه و عدالت اجتماعی با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت گاز استان، گازرسانی به یک شهر، ۴۴۲ روستا و ۲۸۱ واحد صنعتی در سال ۱۳۹۷ انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد روستا‌های گاز دار استان را یکهزار و ۵۸۸ مورد برشمرد و ادامه داد: عملیات گازرسانی به شهر شول آباد به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان، که یکی از سردترین و صعب العبورترین شهر‌های منطقه است با هزینه بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال آغاز شده و همزمان با آن عملیات گازرسانی به ۴۶۰ روستا در حال انجام می‌باشد.
لطفعلیان ادامه داد: سال ۹۷ جذب بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید با اجرای چهار هزار و ۳۶۰ انشعاب شهری و پنج هزار و ۸۶۲ انشعاب روستایی انجام و ۹۲۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شد.

میزان بهره مندی گاز خانوار‌های شهری استان ۹۹.۸ و در بخش روستایی ۸۸.۷ درصد است.

انتهای/د

چهار هزار و ۲۰۰ اشتراک جدید گاز در لرستان ایجاد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد

بهمن بهروزی در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب به شهر صدرا با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد شرایط انتقال آب خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا، بدون قطع آب در ایام پرمصرف، انشعاب‌گیری از خط موجود صورت گرفت.

او تصریح کرد: این عملیات با هدف ایجاد شرایط انتقال حدود ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب به غرب صدرا، با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته تا امکان تامین آب پایدار برای همشهریان ساکن در شهر جدید صدرا فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری