Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با برنا اظهار داشت: اظهار کرد: هفته ازدواج از ۱۲ تا ۱۸ مرداد به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در همدان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

وی گفت:در همین راستا کمیته هفته ازدواج در استان ایجاد شده و بر اساس برنامه های این ستاد اقدامات لازم صورت می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محرم روزبه افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در استان همدان برگزار می شود.

 

وی شاخص‌ترین برنامه این هفته را برگزاری همایش تجلیل از فعالین حوزه ازدواج و زوج‌های جوان و برگزاری نمایشگاه حوزه ازدواج جوانان عنوان کرد.

 

وی افزود: برگزاری سلسله نشست‌های هم اندیشی جوانان با موضوع ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار، ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان با همکاری دستگاه‌های مرتبط و تشکیل مجمع خیرین ازدواج از دیگر برنامه‌های این هفته بوده که در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: در هفته ازدواج از زوجین جوان همدانی با مهریه 14 سکه با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار تجلیل می‌شود.

 

وی در پایان افزود: رفع نیاز جوانان در زمینه ازدواج و تسهیل این امر هدف اصلی مسوولین بوده و همه وظیفه داریم با آگاهی بخشی به جامعه و ایجاد حس امید در جوانان در این راستا گام برداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان ازدواج حضرت فاطمه دستگاه های اجرایی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد