Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:09:00 GMT

نگاهی به حوادث امروز ۸ مرداد در خوزستان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۰۱۳۶

نگاهی به حوادث امروز ۸ مرداد در خوزستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۸ مردادماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

برخورد آمبولانس و پراید در اهواز حادثه آفرید

آتش پاد علی تراب پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۲۲ و ۱۴ دقیقه شامگاه گذشته، ۷ مردادماه یک دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس ۱۱۵ با یک دستگاه خودرو سواری پراید در خیابان سلمان فارسی به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نیرو‌های عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق سازمان به سرعت و با تجهیزات تخصصی به محل حادثه اعزام شدند.

زرگر تصریح کرد: نیرو‌های عملیاتی با ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی در تصادفات جاده‌ای و با عکس العمل سریع، مصدومان حادثه حبس شده در خودرو پراید را که ۲ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند را خارج کرده و به منظور مداوا به عوامل امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.


انتهای پیام/تکمیل می‌شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: روز‌های یکشنبه تا سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی ازنقاط استان وجود خواهد داشت.

به گفته سبزه زاری؛ تا روز یکشنبه روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی می‌گوید: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و اهواز به بیشینه دمای ۳۸.۳ و کمینه دمای ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت