Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه گفت که امیدوار است گفتگوهای مقدماتی برای از سرگیری مذاکرات خلع سلاح هسته ای با کره شمالی «خیلی زود» برگزار شود و در عین حال تأکید کرد که برنامه ای برای برگزاری نشست رهبران دو کشور در دستور کار قرار ندارد.

اخبار بین الملل-  وزیر خارجه آمریکا یک روز پیش از سفر خود به آسیا در «باشگاه اقتصادی واشنگتن دی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی» گفت: «امیدوارم  بتوانیم به زودی گفتگوهایی مقدماتی داشته باشیم».

پمپئو در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال برگزاری نشستی میان «دونالد ترامپ » رئیس جمهور آمریکا و « کیم جونگ اون » رهبر کره شمالی وجود دارد، گفت: «هیچ برنامه ای در دستور کار نیست».

انتظار می رود که پمپئو و «ری یانگ هو» همتای کره شمالی وی هفته جاری در حاشیه کنفرانس امنیتی آسیای جنوب شرقی در بانکوک دیدار کنند. این در حالی است که یک منبع دیپلماتیک هفته گذشته به خبرگزاری رویترز گفته بود که وزیر خارجه کره شمالی سفر خود به این کنفرانس را لغو کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کره شمالی ترامپ کیم جونگ اون خلع سلاح هسته ای کره شمالی وزیر خارجه وزیر خارجه آمریکا پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس گفت که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا حماس را «ناعادلانه» متهم به تاخیر در توافق آتش بس غزه می‌کند.

بلینکن بارها از حماس خواسته است که پیشنهاد تل‌آویو را برای آزادی اسیران و دستیابی به آتش بس بپذیرد و آن را «فوق العاده سخاوتمندانه» دانسته است.

ابوزهری به رویترز گفت: نظرات بلینکن با واقعیت در تضاد است. برای بلینکن که به عنوان وزیر خارجه اسرائیل و نه آمریکا شناخته می شود، عجیب نیست که چنین اظهاراتی را بیان کند.

وی افزود: حتی تیم مذاکره کننده اسرائیل هم پذیرفت که نتانیاهو مانع دستیابی به توافق بود.

ابوزهری گفت که این گروه همچنان در حال بررسی پیشنهاد اخیر آتش بس است. حماس به دنبال آتش بس دائمی و عقب نشینی اسرائیل از غزه است، در حالی که نتانیاهو می گوید اسرائیل باید برای امنیت خود، با یا بدون توافق با حماس، تشکیلات باقی مانده حماس را در رفح در جنوب غزه نابود کند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902048

دیگر خبرها

  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی