Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:40:00 GMT

مجللی: هیچ وقت در قایق دو نفره نخواهم نشست!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۰۷۴۶

مجللی: هیچ وقت در قایق دو نفره نخواهم نشست!

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مجللی در آخرین روزهای اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک توکیو پیرامون آخرین وضعیت تمرینات خود در جمع خبرنگاران گفت: شرایط اردو خوب است و بچه ها دارند با آرامش کار را دنبال می کنند وترتیب اردوها از بعد از عید خوب و منظم بوده و یک تیم منسجم شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها خود را آماده می کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی در مسابقات جهانی مجارستان بدست بیاوریم.

وی در خصوص اینکه قرار است در مسابقه تک نفره ۲۰۰ متر در مسابقات جهانی حضور یافته و به دنبال دفاع از مدال برنز دوره قبل اش است، افزود: تمام هدفم از اول فصلی که تمرینات را شروع کردم همین بوده. به دلیل اینکه شرایط فدراسیون روشن نبود بهترین کار این بود که تکرار نتیجه خودم یعنی سومی جهان هدفم باشد. اما تمام هدفم این است که بتوانم در مسابقات آسیایی کسب سهمیه کنم.

پاروزن تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشورمان پیرامون اینکه «شنیده می شود شما برنامه خود را از یک مربی خارجی می گیرید ؟»، گفت: این طور  نیست. من زحمات آقای الیاس اقلیمی را فراموش نمی کنم حتی الانم هم از ایشان مشاوره می گیرم. یک سری مشکلات بین ایشان و فدراسیون پیش آمد که جای بحث خودش را دارد اما من تمرینات ام را همان طور منظم دنبال می کنم. 

« بحثی که این روزها در قایقرانی شنیده می شود موضوع حضور نبی رضایی و عادل مجللی در یک قایق برای کسب سهمیه المپیک در کانوی دو نفره بوده است، تکلیف حضورتان در این ماده چه شده است؟ » وی در این خصوص این طور پاسخ داد: در این مورد خبری و اطلاعی ندارم! 

مجللی تاکید کرد: اصلا شک نکنید عادل مجللی وقتی بخواهد پارو بزند در قایق تک نفره پارو می زند و هر وقت هم که نفر دوم باشم، هیچ وقت در قایق دونفره نخواهم نشست!

 به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشورمان این روزها خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مجارستان که جنبه انتخابی المپیک را دارد آماده می کند. عادل مجللی پاروزن ماده کانوی کانادایی در سال ۲۰۱۷ در مسابقات قهرمانی جهان چک توانست مدال برنز گرفته و اولین مدال این رشته در دیدارهای جهانی را از آن خود کند. 

کد خبر 4679897

منبع: مهر

کلیدواژه: قایقرانی عادل مجللی المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه قایق‌ها در خلیج فارس

دریافت 44 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091947

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)