Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@08:36:33 GMT

تعریض بزرگراه یادگار امام (ره)  

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۰۸۰۶

تعریض بزرگراه یادگار امام (ره)  

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، امیر حسین حیدرنیا،  معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: اجرای عملیات تعریض بزرگراه‌ها به دنبال تامین ایمنی در تردد، روان‌سازی در ترافیک، کاهش زمان سفر، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا و همچنین جلوگیری از بروز تصادفات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرنیا با بیان این‌که با روان‌سازی ترافیک و کاهش بار ترافیکی معابر و گذرگاه‌های اصلی کاهش چشمگیری در هزینه‌های اجتماعی و اقتصادی شهری و فردی خواهیم داشت؛ اظهار کرد: به همین منظور و به دلیل وجود مشکلاتی از این دست در محدوده خروجی و ورودی‌های خیابان‌های ایوانک تا دادمان به سمت بزرگراه یادگار امام (ره) و شیب زیادی که در حدفاصل یاد شده موجب کندی حرکت اتومبیل ها می‌شد تیم فنی و مهندسی معاونت حمل ونقل و ترافیک این منطقه از حدود یکسال پیش نسبت به تهیه و ارایه طرح تعریض بزرگراه یادگار امام در این محدوده اقدام کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ تصریح کرد: پس از تصویب طرح در کمیته طرح هندسی و اخذ مجوزهای لازم طرح تعریض بزرگراه یادگار امام (ره) در حد فاصل ایوانک تا دادمان به طول ۸۰۰ متر آغاز شد.

او افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل اجرای طرح تعریض بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر یاد شده  ارایه خدمات بهینه شهری به شهروندان است. هزینه‌های اجرای این طرح حدود ۲ میلیارد تومان برآورد شده و تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و با تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی، تا پایان مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 449766 برچسب‌ها بزرگراه منطقه ۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بزرگراه منطقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی و باند کندروی قوناخلارباغی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی، طبق برنامه‌ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز به صورت مستمر در سطح منطقه تداوم دارد.

وی افزود: در این راستا، عملیات توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و تعریض جاده اوغلی از سمت تبریز - مرند به طول ۳۰۰ متر از هر دو طرف آغاز شده است.

جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی باند کندروی قوناخلارباغی، گفت: حدود ۵۰۰ تن آسفالت نیز در این مسیر توزیع خواهد شد.

کد خبر 748647

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان