Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@17:01:08 GMT

رئیس سازمان انتقال خون با حناچی دوچرخه‌سواری کرد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۱۰۱۷

رئیس سازمان انتقال خون با حناچی دوچرخه‌سواری کرد

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، حناچی در یکی دیگر از سه‌شنبه های بدون خودرو به همراه علی اکبر پورفتح الله و جمعی از شهروندان مسیر میدان توحید تا خیابان بهشت را رکاب زد.

وی در میانه مسیر از اداره کل انتقال خون استان تهران واقع در خیابان وصال بازدید کرد و در جریان کار این سازمان از جمله نحوه دریافت و نگهداری از پلاکت، پلاسما و سایر فرآورده های خونی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی چند هفته اخیر شهردار تهران با رئیس بهزیستی و اوتیسمی ها و نیز وزیر ارتباطات نیز پابه رکاب شده است.

حناچی از وقتی به عنوان شهردار تهران مشغول به فعالیت شده روزهای سه شنبه هر هفته را یا با دوچرخه یا وسایل حمل و نقل عمومی در پایتخت تردد می‌کند و اعتقاد دارد که فرهنگ استفاده کمتر از خوودرو شخصی باید ترویج یابد.

تهرام/۹۳۵۳/ ۱۰۰۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان تهران انتقال خون پایتخت حمل و نقل عمومی دوچرخه سواری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر گفت: در ساعت ۲ بامداد پنجشنبه در مسیر چوب تراش - بزرگراه شیخ فضل الله، یک دستگاه سواری رونیز که در این مسیر در حال تردد بوده با پژو ۲۰۶ برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از این برخورد شدید سواری پژو واژگون شده که بر اثر شدت جراحات وارده متأسفانه راننده پژو در دم فوت و راننده رونیز مصدوم می‌گردد.

سرهنگ کشیر افزود: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ مشخص شد این حادثه به علت عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده رونیز به وقوع پیوسته است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت رعایت حق تقدم عبور و مرور توسط رانندگان می‌تواند تا حدود بسیار زیادی از بروز تصادفات جلوگیری کند. پس با رعایت حق تقدم از وقوع تصادفات خودداری کنید.

کد خبر 6094844

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند