Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:27:14 GMT

پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س)

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۱۳۹۷

پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س)

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت 87 درصدی پروژه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها خبرداد و گفت: امیدواریم مبالغی از اعتبارات استان و خارج از استان به این پروژه اختصاص داده شود تا صحن و شبستان تا چند ماه آینده تکمیل شود.

به گزارش ایسنا منطقه قم، محمدعلیزاده ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه روند پیشرفت پروژه ضلع شرقی حرم مطهر به مراحل مطلوبی رسیده است، اظهار کرد: اکنون نزدیک به ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در مراحل نهایی هستیم که شبستان و صحن فاطمی که یکی از بزرگ‌ترین شبستان‌های منطقه است را در اختیار آستان مقدس قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تیم‌های کاری مختلف همچنان درحال تکمیل پروژه هستند، اضافه کرد: زیبایی منحصر به‌فرد این شبستان چشم‌گیر شده و توجه همگان را جلب خواهد کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در ابتدای کار ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، چهار میلیارد تومان از اعتبارات استانی و ۷۵ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی درنظر گرفته شد که تاکنون وزارت راه و شهرسازی ۱۳۵ میلیارد تومان، دفتر رهبری ۵۳ میلیارد تومان و استان قم هیچ کمکی مالی نداشته است.

وی یادآور شد: امیدواریم مبالغی از اعتبارات استان و خارج از استان به این پروژه اختصاص داده شود تا صحن و شبستان تا چند ماه آینده تکمیل شود.
علیزاده عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی به دنبال این است تا مبالغی برای توسعه قسمت‌های جنوبی و شرقی حرم مطهر بانوی کرامت اختصاص دهند اما امیدواریم در این راستا بتوانیم از دیگر ظرفیت‌های ملی و داشته‌های استانی نیز بهره‌مند شویم.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی حرم حضرت معصومه زیبایی وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: در یک سال گذشته عمر خدمتی ام به وعده‌هایی که دادم یا تحقق یافته و یا در حال انجام است.

شهردار رشت به اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در این شهر بیان کرد: در برخی پروژه‌های عمرانی شهری رشت از تعهدات جلوتر هستیم.

شوقی با اشاره به اقدامات رضایت بخش مدیریت شهری در اجرای طرح میثاق رشت اضافه کرد: تقاطع حمیدیان و رودباری بالای ۲۰ درصد پیشرفت، تقاطع شهید باهنر بالای ۳۰ درصد پیشرفت و تقاطع امام حسین نزدیک به ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کار سخت و زیر زمینی پروژه میثاق به اتمام رسیده است، افزود: کارها با همراهی مردم و دستگاه‌های اجرای به سرعت در حال انجام است.

شهردار رشت از پیشرفت ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت خبر داد و اضافه کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر، رشت به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

به گفته شوقی، ساخت سرویس بهداشتی، ساماندهی کف پوش‌ها، لایروبی رودخانه‌ها، ممیزی املاک، اجرای آسفالت و بازگشایی معابر شهری بخشی از اقدامات مدیریت شهری رشت بوده است.

وی با اشاره به الکترونیکی کردن خدمات شهری رشت افزود: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت الکترونیکی شده و مابقی هم در دست اقدام است و الکترونیکی شدن صدور پروانه ساختمانی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6091195

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا