Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:44:40 GMT

راهنمای سفر با اتوبوس

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۱۴۸۶

راهنمای سفر با اتوبوس

در سال گذشته تعداد زیادی بلیط اتوبوس به فروش رسید؛ این آمار نشان می دهد که هنوز سفر با اتوبوس علاقمندان خاص خود را دارد. ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در سال گذشته تعداد زیادی بلیط اتوبوس به فروش رسید. این آمار نشان می دهد که هنوز سفر با اتوبوس علاقمندان خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر که تابستان با تمام زیبایی هایش دلربایی می کند و بچه ها از درس و تکلیف مدرسه خلاص شده و نفس راحتی می کشند، فرصت خوبی برای سفرهای تابستانی پیش آمده تا همه افراد خانواده بتوانند در کنار هم سفری شاد و مفرح را تجربه کنند. شاید پدر خانواده با یک حساب سرانگشتی هزینه ها، از خیر سفر تابستانی بگذرد و سر بچه ها را با خرید یک بلیط استخر گرم کند. اما همیشه سفر کردن و دیدن مناطق جدید، گران تمام نمی شود. مخصوصا اگر راهکارهای سفر ارزان و اقتصادی را بدانیم.

با پیشرفت وسایل نقلیه و به وجود آمدن زیر ساخت های مدرن سیستم حمل و نقل، هنوزم که هنوزه سفر با اتوبوس محبوبیت و جذابیت خاص خودش را دارد. شاید اتوبوس برای خیلی از ما یک حس نوستالژیک دارد. تماشای فیلم هایی مانند اتوبوس که در آنها اتوبوس قهرمان داستان بود، ذهن ما را به چالش می کشید. یا حتی بچه که بودیم تردد اتوبوسهای دو طبقه در تهران برای ما جذاب بود. با نشستن در طبقه دوم اتوبوس فکر می کردیم که در کابین خلبان نشسته ایم و از آن بالا به اطراف تسلط داریم. گذشته از اتوبوس های درون شهری، با پدر بزرگ و مادر بزرگ که برای سفر به مشهد سوار اتوبوس های بنز 302 می شدیم از شادی در پوست خود نمی گنجیدیم. انگار که دنیا را به ما دادند و ما در عالم بچگی از پنجره اتوبوس ساعتها به تماشای مناظر اطراف جاده می نشستیم و غرق افکار کودکی به خوابی عمیق فرو می رفتیم. شاید روحمان هم خبر نداشت که در سالهای نه چندان دور قرار است اتوبوس قرمز جاده های خاکی رنگ بازنشسته شود و جای خود را به نوه و نتیجه های خود بدهد. نسل جدیدی از اتوبوس ها که هم زیباترند و هم سریعتر مسیر را طی می کنند.

این اتوبوس ها از نوع ولوو، اسکانیا، مان هستند که بعضی از آنها شیک تر و راحت ترند و اسم مدرن وی آی پی را به یدک می کشند. شاید بلیط اتوبوسهای وی ای پی کمی گرانتر باشند اما مطمئنا از خرید آن پشیمان نمی شوید. با فضای بیشتری که این اتوبوس ها دارند و تعداد صندلی های کمتر و امکان تخت خواب شدن آنها، آسایش بیشتری را برای مسافران به ارمغان می آورند.

بلیط های طلایی برای سفرهای نقره ای

با خرید بلیط اتوبوس، یار قدیمی جاده، می توانید به راحتی با کمترین هزینه به تمام نقاط ایران سفر کنید. حتی می توانید از مرزها نیز خارج شده و به کشورهایی مانند ارمنستان و گرجستان و ترکیه و عراق هم سفری خاطره انگیز داشته باشید. یکی از پرتردد ترین مسیرهای اتوبوس در داخل کشور مسیر تهران – شمال است. هنگامی که اتوبوس از جاده پرپیچ و خم کوهستانی چالوس عبور می کند و شما به تماشای مناظر حیرت انگیز اطراف مشغول هستید، حتما در دل تان از خرید بلیط اتوبوس راضی بوده و به خود می بالید که این فرصت را از دست نداده اید. در ضمن در طول مسیر هم می توانید با همسفران خود گپی زده و متوجه طولانی بودن مسیر نشوید. اگر هنوز برای خرید بلیط اتوبوس مردد هستید پس مطالب زیر را با دقت بخوانید.

 

مزایای سفر با اتوبوس

امروزه برای خیلی از افراد سفر با هواپیما می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد اما با توجه به قیمت بلیط هواپیما، لغو و تاخیر پروازها به علت شرایط آب وهوایی و یا نقص فنی، سفر با اتوبوس جایگزین مناسبی برای سفر با هواپیماست که مزیت های خود را دارد.

برخی از این مزایا عبارتند از:

ثبات قیمت

قیمت بلیط اتوبوس در مقایسه با قیمت بلیط هواپیما از نرخ ثابت تری در طول سال برخوردار است. فقط ممکن است در روزهای پر سفر  مانند ایام نوروز، کمی گرانتر از روزهای معمول باشد. 

ارزان بودن

 بلیط اتوبوس باعث پس انداز بیشتر پول شما می شود. در مقایسه با بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر است. شما میتوانید مسافت های طولانی را با کمترین هزینه بپیمایید.

در دسترس بودن

 سفر با اتوبوس از دیرباز تا به حال از مرسوم ترین روش های سفر بوده است که در تمامی پایانه ها در دسترس می باشد. امروزه با از طریق خرید آنلاین و اینترنتی به آسانی در سایت های معتبر گردشگری در دسترس عموم می باشد.

امنیت و اطمینان از سفر

 در سفر با اتوبوس دیگر جای نگرانی درباره لغو بلیط و یا تاخیر در ساعت حرکت اتوبوس نیست. معمولا اتوبوس ها راس ساعت اعلام شده حرکت می کنند. همچنین در سفر با اتوبوس خیالتان راحت باشد زیرا رانندگان از آموزش های لازم برخوردار بوده و دارای مهارت بالایی در رانندگی هستند یا به قول معروف جاده را مثل کف دستشان می شناسند.

همچنین در سفر با اتوبوس با افراد مختلف همسفر شده و آشنا می شوید، از مناظر لذت می برید و می توانید به راحتی مطالعه کنید یا به خیال راحت در طول مسیر کمبود خواب تان را جبران کنید. خلاصه هرچه از برتری های سفر با اتوبوس برای شما بگوییم باز هم کم گفته ایم.

مزایای خرید بلیط اینترنتی اتوبوس

واقعا هنوز هم افرادی هستند که برای خرید بلیط اتوبوس ساعت ها در خیابانها رفت و آمد کرده و به ترمینال ها و یا آژانسهای مسافرتی می روند تا اقدام به تهیه بلیط اتوبوس کنند. نمی گوییم این روش چیز بدیست فقط وقت گیر و هزینه بر است و باعث خستگی شما می شود. ما راهکار بهتری برای شما داریم. در خانه با آرامش بنشینید و به وب سایت گردشگری مورد علاقه خود مراجعه کنید. در عرض چند دقیقه از طریق اینترنت می توانید به راحتی و سادگی هر نوع بلیطی را به هر مقصدی که می خواهید رزرو کنید.

 

با این کار انواع بلیط اتوبوس ها با قیمت های مختلف را به طور کامل به همراه ساعت حرکت آنها می توانید مشاهده کنید. سپس با توجه به نیازتان فرآیند رزرو بلیط اتوبوس خود را انجام دهید.

دیگر لازم نیست وقت زیادی را برای تهیه بلیط صرف کنید یا نگران دیر شدن خرید بلیط باشید. می توانید قبل از سفر با پرداخت سریع توسط کارت عضو شتاب بلیط خود را خریداری کنید. ضمنا صندلی دلخواه خود را می توانید انتخاب و رزرو کنید. به نظر شما خرید اینترنتی بلیط اتوبوس فکر بکری نیست؟

تیک بان یکی از معتبرترین و جامعترین وب سایت های گردشگری است که شما را در امر تهیه و رزرو انواع بلیط علی الخصوص بلیط اتوبوس یاری و کمک می کند. با تیک بان آسوده خاطر سفر کنید.

انتهای پیام/
 

R1234/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری