Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در نشست هماهنگی این جشنواره با بیان اینکه این استان ظرفیت های لازم برای برگزاری مسابقات کشوری را دارد، گفت: دقت در کیفیت برگزاری مسابقات مورد نظر متولیان امر قرار گیرد.

جعفر پاشایی با تاکید بر هماهنگی بین بخشی و پرهیز از اقدامات جزیره ای در برگزاری این برنامه، افزود: برنامه ریزی و تقسیم کار اساس کار مجموعه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهیابی هشت هنرجوی آذربایجان شرقی به مرحله نهایی جشنواره هنرهای تجسمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از راهیابی هشت هنرجوی هنرستان‌های فنی و حرفه ای استان به مرحله نهایی بیستمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای کشور خبر داد.

عاشور اکرمی گفت: برنامه کیفیت بخشی بر اساس سند تحول در بخش فنی و حرفه ای برگزار می شود و یکی از آنها جشنواره هنرهای تجسمی است.

وی اعلام کرد: جشنواره هنرهای تجسمی به میزبانی تبریز در نیمه دوم مرداد ماه با شرکت ۳۵۰ دانش آموز و هیئت همراه در مدت سه روز برگزار خواهد شد.

آزمون عملی مرحله کشوری جشنواره، به میزبانی استان آذربایجان شرقی، برگزار می شود و استان‌ها باید بر اساس جدول زمان‌بندی آثار خود را برای ارائه در نمایشگاه ارسال کنند.

در بخشنامه ارسالی به استان‌ها و مناطق جزییات نحوه شرکت در آزمون عملی و همچنین اسامی برگزیدگان مرحله اول کشوری بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای اعلام ‌شده است.

۳۰۷۱                               

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز