Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مسؤول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به «چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور» 20 مهر است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور، کمال الدین شاهرخ در نشست خبری با اصحاب رسانه در سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به مسؤولیت خطیر و سنگین عکاسان گفت:براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا 20 مهر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و بیست و سوم آبان ماه نیز مراسم افتتاحیه برگزار و نفرات برگزیده تقدیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهرخ افزود: عکاسان در واقع به عنوان افسران اصلی حوزه جنگ نرم انقلاب اسلامی تاکنون، در تمامی برهه‌های حساس نقش‌های مهمی را در جامعه ایفا و با تکیه بر رسالت‌های اصلی خود و حضور در عرصه‌های مختلف دین خود را به انقلاب ادا کردند.
وی افزود: نگاهی به عکاسی مستند اجتماعی از آغاز تاکنون این منظر را در اختیار ما قرار می‌دهد که عکاس واقعیت‌های اجتماعی جامعه را کشف و حقیقت را در اختیار جامعه قرار می‌دهد و ارتباط نزدیکی با مردم بر قرار می‌کند.
دبیرکل جشنواره سراسری عکس نور تصریح کرد: عکاسان متعهد و انقلابی با بصیرت و نگاه ویژه خود، توطئه دشمن را خنثی کرده و با فعالیت‌های هنری خود شور و شوق انقلاب را همواره زنده نگه دارند.
شاهرخ در ادامه این نشست با اشاره به برگزاری چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور گفت: این جشنواره از سال 90 کار خود را آغاز کرد که در دوره گذشته بیشترین حجم عکس‌های ارسالی 16 هزار فریم بوده است.
وی افزود: این دوره به شکل جدیدتر و با نگاهی متفاوت‌تر از دوره‌های پیشین برگزار می‌شود و در واقع طرح محور بودن از ویژگی‌های خاص چهارمین دوسالانه است.
دبیر چهارمین دوسالانه عکس نور گفت: در این دوره از دوسالانه دو تا پنج عکاس در بخش ویژه از هر استان انتخاب و با هدایت و راهنمایی استادان راهنما آثار خود را در قالب مجموعه عکس تهیه می‌کنند.
شاهرخ با اشاره به بخش آزاد این جشنواره ادامه داد: در این بخش محدودیتی برای شرکت عکاسان استانی وجود نخواهد داشت و 7 تا 12 عکس در هر مجموعه عکس انتخاب می‌شود.
وی با تأکید بر موضوعات اصلی این جشنواره گفت: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رونق تولید و ترویج فرهنگ حمایت و مصرف از کالای ایرانی، خانواده و آسیب‌های اجتماعی، نگاهی نو به دفاع عزت آفرین و غیرتمند اقوام مختلف کشور و معرفی قهرمانان و مبارزان انقلابی و محلی، توانمندی‌ها و شکوه عزت و اقتدار و سازندگی و پیشرفت در چهلمین سال تاسیس و تشکیل بسیج، سالم سازی فضای اجتماعی با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، نقش مادران و همسران در هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و دفاع در برابر استکبار موضوعات این جشنواره هستند.
رئیس انجمن عکاسان سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به هیأت داوران گفت: سید عباس میرهاشمی، سیف الله صمدیان، اسماعیل عباسی، حمیدرضا مجیدی و داوود عامری داوری این دوره از جشنواره را بر عهده دارند.
شاهرخ تصریح کرد: در پایان این جشنواره نیز با اعلام نظر هیأت داوران درهر یک از بخش‌های ویژه و آزاد سه نفر برگزیده و دو مجموعه عکس شایسته تقدیر خواهد شد.
دبیرکل جشنواره سراسری عکس نور بیان کرد: آثار راه یافته به نمایشگاه به صورت کتاب چاپ و هنرمندان توجه داشته باشند که دو سوم از مجموعه عکس‌ها باید متعلق به بعد از سال 96 باشد.
در این نشست با حضور جعفر دانیالی عکاس پیشکسوت روزنامه اطلاعات از پوستر چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهلت ارسال آثار عکاسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و سلول درمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود.

پیوند سلول‌های بنیادی خونساز، فناوری‌ها و محصولات نوین درمانی، سلول درمانی، ژن درمان و ویروس درمانی، پزشکی بازساختی، اخلاق در پیوند و سلول درمانی و معرفی ظرفیت‌ها و ظرفیت سازی از جمله محور‌های این جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت به دبیر خانه این حشنواره ارسال کنند.

 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود