Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه مطبوعات جنوب شرق استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: یکی از الزامات مدیریت، دسترسی به اخبار و اطلاعات است و این اخبار را رسانه ها منتشر می کنند.

وی با بیان این که رسانه هایی که بودجه های دولتی میگیرند، در بسیاری از مواقع تاثیرگذاری رسانه های آزاد را ندارند، گفت: مسئولین و مدیران دولتی قرچک به هیچ وجه از خبرنگاران شکایت نکرده اند و معتقد به حمایت از خبرنگاران هستیم، که بتوانند از اقصی نقاط کشورمان اخبار و اطلاعات را منتقل کنند و سبب تحرک مدیران و پویایی جامعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی بیان داشت: رسانه‌های دشمن تلاش دارند تا امید را در بین مردم ایران از بین ببرند و در راستای مقابله با این دسیسه‌های دشمنان رسانه‌های داخلی نقش بسیار مهمی دارند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم رسانه‌ها واقعیت‌ها را بیان کنند، اضافه کرد: از نقد سازنده استقبال می‌کنیم و انتظار می‌رود همه رسانه‌ها مراقب باشند تا قلم آنها آلوده به مسائل شخصی و غرض ورزی نشوند.

کد خبر 4680179

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری قرچک اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند