Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته پارالمپیک آسیا رسماً از تبدیل مدال برنز به نقره ملی‌پوش ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ خبر داد. ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت کمیته پارالمپیک آسیا اعلام کرد که دو ورزشکار ازبکستانی که در بازی‌های پاراآسیایی 2018 اندونزی حضور داشتند و به مدال نیز رسیدند، به دلیل دوپینگ با محرومیت مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کامالاخون عبداللهیوا» ورزشکار پرش طول در کلاس  T54/46/47 که به مدال طلا رسیده بود، 8 اکتبر و پس از گرفته شدن تست دوپینگ به دلیل استفاده از ماده متاسترون با محرومیت مواجه شد. در این رقابت زهرا برنکی نماینده کشورمان نیز حضور داشت. بدین ترتیب مدال طلای این رقابت به ورزشکاری از سریلانکا رسید و برنکی نیز که با رکورد 4.51 متر برنز گرفته بود، با یک پله ارتقا صاحب مدال نقره شد. این خبر را کمیته پارالمپیک آسیا رسماً بر روی وب‌سایت خود تایید کرد.

همچنین «نوربک میرزایف» جودوکار مرد ازبکستانی در وزن 81 کیلوگرم که به مدال طلا در بازی‌های پاراآسیایی 2018 اندونزی رسیده بود، دوپینگش به دلیل استفاده از ماده ممنوعه آنابولیک استرویید ناندرولون رسماً اعلام شد تا او هم همچون هموطنش عنوان قهرمانی را از دست بدهد.

در این وزن از رقابت‌های جودو سید امید جعفری از ایران به همراه «آرامیتسو کیتازونو» از ژاپن به مدال برنز مشترک رسیدند، اما طبق اعلام APC هیچکدام ارتقای جایگاه نخواهند داشت و مدال برنز آنها تبدیل به نقره نمی‌شود. البته نماینده کره جنوبی که صاحب مدال نقره شده بود، به عنوان برنده مدال طلا معرفی شد.

ایران نامزد میزبانی مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا در سال 2021 شد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,32,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازی‌های پاراآسیایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های پاراآسیایی بازی های پاراآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت سریع یک غذای خوشمزه آلمانی با تخم مرغ و پیاز (فیلم) طرز تهیه پنیر فتای خانگی توسط آشپز آلمانی (فیلم) ترکیب ذرت، روغن زیتون و تخم مرغ: غذایی ساده و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران