Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:37:29 GMT

قتل پیرزن ۷۳ ساله در ساوه

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۲۳۰۶

قتل پیرزن ۷۳ ساله در ساوه

فرمانده انتظامی ساوه از قتل یک پیرزن ۷۳ ساله در شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ششم مردادماه خانمی ۷۳ ساله از منزل خارج می‌شود، اما به خانه بازنمی‌گردد.

وی افزود: فرزندانی این خانم در همان روز فقدان مادر را به پلیس اعلام می‌کنند، روز بعد (هفتم مردادماه) با پیگیری پلیس و بررسی محل و مسیر تردد این خانم، مشخص می‌شود، وی وارد نانوایی شده، اما از نانوانی خارج نشده است که پلیس به نانوا مظنون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسدی اضافه کرد: با دستگیری و بازجویی از نانوا، وی به قتل این پیرزن به جهت سرقت طلاها اعتراف کرد. او پس از قتل، جسد را در بیابان‌های اطراف ساوه رها می‌کند.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: با این اعتراف و پیگیری پلیس، جسد مقتول کشف و قاتل نیز دستگیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قتل ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف جسدی بعد از ۲۵ روز در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل و همدستش که اقدام به قتل برادرشان کرده بودند در این شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

عظیم‌الله کرمی امروز، ۱۳ اردیبهشت با اعلام این مطلب بیان کرد: ماموران پلیس استهبان حین گشت‌زنی و اخبار واصله مطلع شدند که جسد فردی مذکر در اطراف باغات مدفون شده است که سریعا به محل مذکور اعزام و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و شناسایی جسد و تحقیقات تخصصی مشخص شد که مقتول ۴۴ ساله در فروردین‌ماه سال جاری به دلیل اختلافات خانوادگی با برادر خود درگیر و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی نی‌ریز ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند قاتل ۳۹ ساله به همراه دیگر برادرش که در انتقال جسد با وی همکاری داشته را شناسایی و با اقدامات فنی آنان را دستگیر کنند.

کرمی با بیان اینکه متهمین علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد تا در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه نمایند و با سعه صدر و گذشت در حق همدیگر از اینگونه حوادث ناگوار که مضرات جبران‌ناپذیر برای خانواده‌ها به دنبال دارد، جلوگیری کنند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه