Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هر مقدار بتوان از سامانه های هوشمند جاده ای بهره گرفت به همان میزان نیز حوادث جاده ای کاهش می یابد.

 به گزارش ایسنا ، سردار رمضان زیراهی در بازدید از مرکز مدیریت راه های بوشهر عنوان کرد: از همکاری موثر بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با منطقه دوم دریایی سپاه برای ارسال کمک های این منطقه به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان قدردانی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش حمل و نقل با اختصاص کامیون برای ارسال محموله های لوله و قایق، کمک مهمی به منطقه دوم دریایی سپاه کرد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ارسال به موقع کمک های منطقه دوم دریایی سپاه به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان سبب شد ما در کمترین زمان ممکن به یاری مردم آسیب دیده از سیل خصوصا در خوزستان بپردازیم که جای قدردانی دارد.

سردار زیراهی همچنین ضمن بازدید از قسمت های مختلف مرکز مدیریت راه های بوشهر این مرکز را در کنترل و هدایت ترافیک بسیار موثر دانست و بیان کرد: هر مقدار بتوان از سامانه های هوشمند جاده ای بهره گرفت به همان میزان نیز حوادث جاده ای کاهش می یابد. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان

امیر سرتیپ دوم خاموشی با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت های این مرکز بازدید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس