Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حسینی صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی حوزه هنری سمنان بابیان اینکه اجرای عموم تئاتر فراخوان داده شد، ابراز داشت: این فراخوان در بخش انتخاب نمایش‌نامه، نویسندگی نمایش، طرح اجرا برنامه‌ریزی‌شده است.

وی بابیان اینکه هدف از انتشار این فراخوان حمایت از نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی است، افزود: در بخش‌های نمایش صحنه‌ای، سه اثر، نمایش کودک و نوجوان، دو اثر و نمایش خیابانی، چهار اثر انتخاب و از حمایت حوزه هنری استان سمنان برای اجرای عموم برخوردار انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست حوزه هنری استان سمنان به مراحل فراخوان اشاره کرد و ابراز داشت: اعلام فراخوان، دریافت نمایشنامه، انتخاب نمایشنامه، دریافت طرح اجرا، بررسی و تصحیح طرح اجرا، ایجاد فرصت تمرین و نظارت بر مراحل تمرینات و ایجاد فرصت‌های آموزشی متناسب با هر اثر، بازبینی نهایی و عقد قرارداد متناسب باکیفیت اثر و در نهایت اجرای اثر از مراحل اجرایی این فراخوان است.

حسینی تصریح کرد: در انتخاب نمایشنامه، جز موضوعات که لازم است متناسب با اهداف حوزه هنری در نظر گرفته‌شده باشند، به منظور حمایت از نویسندگان بومی و ایجاد جریان نمایشنامه‌نویسی و ایجاد امکان ارتباط بهتر با مخاطب بومی، نویسنده بومی و محوریت بوم گرایانه از اولویت انتخاب برخوردار است.

وی افزود: متناسب با محورهایی که مشخص‌شده یعنی نویسنده بومی، محوریت بوم گرایانه و کیفیت طرح اجرایی، در بخش نمایش‌های صحنه‌ای، آثار دارای سه شاخصه با مبلغ ۶۰ میلیون ریال، آثار دارای دو شاخصه با مبلغ ۵۰ میلیون ریال و آثار دارای یک شاخصه با مبلغ ۴۰ میلیون ریال حمایت خواهند شد.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان اضافه کرد: در بخش نمایش کودک و نوجوان آثار دارای سه شاخصه با مبلغ ۵۰ میلیون ریال و آثار دارای دو شاخصه با مبلغ ۴۰ میلیون ریال و در بخش نمایش خیابانی نیز هر اثر با مبلغ ۱۵ میلیون ریال مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حسینی تصریح کرد: در بخش‌های نمایش صحنه‌ای، سه اثر، نمایش کودک و نوجوان، دو اثر و نمایش خیابانی، چهار اثر انتخاب و از حمایت حوزه هنری استان سمنان برای اجرای عموم برخوردار خواهند شد.

کد خبر 4680031

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری استان سمنان مصطفی حسینی تئاتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند