Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@09:37:24 GMT

سربازان خبرساز دوباره تبریز رفتند!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۲۸۲۰

سربازان خبرساز دوباره تبریز رفتند!

سه بازیکن سرباز ذوب آهن که یکسال و نیم در تراکتور بازی کردند، برای دریافت کارت پایان خدمت شان به تبریز برگشتند.

به گزارش "ورزش‌سه"،  دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی پور 3 بازیکن خبرساز فوتبال ایران طی یکی، دو سال گذشته بوده اند. آنها در زمان رفتن به تراکتور برای گذراندن خدمت سربازی شان حاشیه های متعددی را تجربه کردند و طی یکماه گذشته نیز بر سر رفتن به آموزشی مشکلاتی برایشان پیش آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نهایت با رایزنی های متعدد مدیران ذوب آهن و شخص سعید آذری مشکل این 3 بازیکن حل شد و آنها باپایان خدمت سربازی خودو به تمرینات تیم اصفهانی برگشتند و کارشان را برای دیدار با الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا استارت زدند.


اسماعیلی فر، پهلوان و مهدی پور اما طی دو روز گذشته سفری کوتاه و دوباره به تبریز داشته اند .آنها با سری تراشیده شده برای انجام آخرین کارهای اداری جهت دریافت کارت پایان خدمت خود به تبریز سفر کردند و با انجام این امور به تمرینات ذوب آهن برمی گردند.

 

دانیال اسماعیلی فر مهدی مهدی پور تراکتور احسان پهلوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دانیال اسماعیلی فر مهدی مهدی پور تراکتور احسان پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم